Jegul securist comunist îmbătrânește degeaba, urât și prost. Așa cum ne-a obișnuit, rușinea, mizeria și povara Constanței, „puțopalmul penal“ Teodosie Petrescu (vezi aici), nu a avut și nu are vreun respect față de orașul care l-a adoptat și nici față de credincioșii pe care îi păstorește și îl tolerează până la saturație de aproape 16 ani.
În acest sens, vă sugerăm, doar ca exemplu, să comparați halul în care arată șandramalele construite și implantate de nemernic pe teritoriul municipiului cu felul în care arată complexul monahal de la Dorna Arini.
În tot ceea ce face, Teodosie manifestă aceeași atitudine sfidătoare și aparent inconștientă de a încălca orice regulă, orice lege, de a arăta și de a demonstra tuturor că orașul nostru este ca un sat fără câini, constănțenii i-ar fi sclavi pe moșia de la Dorna Arini și că aici poate face numai ce vor mușchii și creierașul unui ipochimen rămas cu nostalgia anilor ’90 – 2000.
Obișnuit să domine și să se impună în numele și sub semnul crucii, să impresioneze cu toiagul, engolpionul, mitra, odăjdiile arhiepiscopale și vocea prefăcută, inculpatul Teodosie Petrescu încă nu poate (sau nu vrea) să înțeleagă că vremea lui a trecut, că iubitul său Adrian Năstase-infractorul-și-sinucigașul nu mai este prim-ministru, că Ion Iliescu-criminalul este o epavă, fiind cu un picior în groapă și cu celălalt în pușcărie, și cam toți l-au lăsat din brațe, cei care îl mai pupă în cur (inclusiv politicieni, oameni de afaceri și jurnaliști) făcând-o din obișnuință, inerție sau interese meschine.
După ce a distrus eparhia Tomisului și arhitectura orașului, a dezintegrat imaginea B.O.R. și a făcut praf încrederea oamenilor în ortodoxie, „înaltul“ ierarh de carton a făcut ce a făcut, după chipul, asemănarea și caracterul său infect și nu i-a scăpat din preocupările ticăloase nici Facultatea de Teologie din cadrul Universității „Ovidius“, devenind (şi) pentru aceasta, o plagă mai mare decât toate cele zece din Egipt la un loc (vezi aici).
Cu aceleași metode tiranice și mârșave a abandonat bunul simț (dacă l-a avut vreodată) și, sfidând regulamentele acestei instiituții, a început să facă profesori din tot felul de neaveniți și incompetenți (nu ne-ar mira ca, în curând, să auzim că bucătarii și paznicii personali au ajuns mari cadre universitare!).
Poate vă așteptați ca iubitul său ursuleț, flaușatul Florin-Bogdan M. Chiriluță – „scriitorul de capodopere teologice“, unul dintre cei mai notorii plagiatori din istoria Universității „Ovidius“ Constanța, și nu numai, să fie primul care a beneficiat de astfel de minuni. Ei bine, NU!
Cazul lui Ilie Samoilă, maseurul lui Teodosie
Cu mult timp înaintea ursulețului său preferat, adică prin anul 2005, în Constanța se pogora numitul Ilie Samoilă, credincios ortodox, absolvent al Facultății de Educație fizică și mare doritor de a urma Teologia. Nimic suspect până aici, numai că, ulterior, s-a aflat că individul se evidențiase în cadrul unor sporturi violente, de contact, unde s-a consacrat ca mare campion (vezi aici).
Campionul la bătaie a intrat repede în grațiile ierarhului tomitan, vrăjindu-l pe acesta, ca în basmele lui Petre Ispirescu, cu pieptenele, peria și năframa, dar și cu masajele nocturne pe care i le oferea boșorogului doritor de mângâieri și șoapte duioase și romantice.
Se pare că masajele i-au plăcut enorm și i-au făcut atât de bine lui Teodosie, încât bătrânciosul cu barba sură s-a și grăbit să-l aducă pe maseur ca profesor de Educație fizică la Facultatea de Teologie din Constanța. Totuși, în cadrul Universității „Ovidius“ există un protocol, iar orele de Educație fizică, ca și cele de limbă străină modernă, sunt susținute de cadre didactice titulare ale Facultății de Educație fizică, respectiv „Litere”, nu de maseori, șoferi personali, lumânărese, țârcovnici, clopotari sau alți preferați.
Speculând influența sa malefică, sifonarul Securității, Teodosie, a reușit să își impună maseorul ca profesor, spre uimirea și indignarea întregii Universități. Așadar, s-a creat o întreagă nebunie, căci titularii de la Facultatea de Educație Fizică ar fi fost văduviți de foarte multe ore de predare. Și aveau dreptate.
Dar ce este mai strigător la Împărăția cerurilor constă în faptul că Ilie Samoilă preda Educația fizică la o facultate și o specializare unde era și student! Dar te pui cu „minunile“, orgoliul și mușchii lui Teodosie!
Târziu s-a prins divorțatul Nechita Runcan că ceva este în neregulă, motiv pentru care i-a lăsat lui „Dă-i bătaie!“ doar ore de la alți ani, nu și de la anul unde el era student. Altfel spus, dacă nu se băga de seamă, maseorul avea să ajungă să își pună note singur!
Nefiind descurajat de nimeni și nimic, ba dimpotrivă, haidamacul a insistat și a rămas profesor până inclusiv la ora când lecturați aceste rânduri, având protecție deplină din partea clientului/ pacientului/ iubitului său, Teodosie – spaima minorilor de la Seminarul Teologic din Constanța, după cum vom vedea mai jos.
Nu știm cum și pe cine a mai masat Ilie Samoilă, dar, în momentul de față, caftangiul este și preot în eparhia Buzăului (parohia din comuna Săpoca), entitate administrativ-religioasă care nu primește – nici în ruptul capului – absolvenți de Teologie de la Constanța, fiind de notorietate modul în care aici (nu) se desfășoară cursurile, (in)competența profesorilor, modul de susținere a examenelor, șpăgile și alte minuni teodosnice specifice. Dar, se vede treaba, se pare că pentru maseurul Ilie Samoilă s-o fi făcut vreun pogorământ.
Cum era de așteptat, și se poate verifica, Ilie Samoilă nu și-a ținut nicio oră în cei 10 (zece) ani de „activitate universitară“, dar, atenție!, a întins laba la salarii și chiar le-a încasat cu nonșalanță, nesimțire, nerușinare și obrăznicie.
Întocmai ca în zicala cu capra râioasă, maseurul, în bătaie de joc, își chema studenții, o dată pe semestru, pe plaja „Modern“ din Constanța, unde, desigur, el nu venea niciodată (că doar nu era prost să stea și să tremure de frig în zilele de sfârșit de noiembrie, când făcea el convocarea!!!). Bieții studenți umblau cu lumânarea apinsă după el pe toate plajele din zonă, doar-doar vor avea ocazia să își îndeplinească baremele specifice. Bine, acum să nu vă gândiți că baremele maseorului constau în probe de specialitate, nu, ci doar în mici și nevinovate chete de la studenți, cu voia lui Dumnezeu și sub pretextul necesarului de… materiale didactice.
În această situație se nasc mai multe întrebări: Universitatea „Ovidius“ nu mai are bază sportivă și își bate joc de studenți, trimițându-i iarna pe plajele din oraș? Se pretează facultatea și ditamai universitatea la a cerși bani (fără chitanță!) de la studenți, pentru, vezi, Doamne!, procurarea materialelor didactice necesare procesului de învățământ? La Facultatea de Teologie sunt pregătiți viitori fotbaliști, boxeri, bătăuși, maseuri? La ce le trebuiau/ trebuie bănuții studentilor pentru așa ceva?
Dupa rețetă marca proprie a facultății, Ilie Samoilă a strâns banii, dar nu a cumpărat, nici până în ziua de azi, măcar o minge de ping-pong. Gurile rele afirmă că i-ar fi împărțit cu Dănuț Popovici și cu fostul decan Bogdan Moise, căci lui Teodosie îi oferea… masaje fortifiante și de plăceri exotice.
Acest mitoman de drumul mare, care minte după cum respiră, păcălindu-i pe studenți ca să le ia banii, a ajuns, mai nou, și doctor în Teologie! Numai Dumnezeu și Teodosie știu cum, căci individul nu este în stare să ducă o frază până la capăt… nici dacă are un prompter în față!
Cu o lucrare sucită și răsucită în toate felurile, în care un capitol i l-a scris unul, alt capitol i l-a scris altul și tot așa, Ilie Samoilă reușește, după lupte seculare, să își susțină lucrarea de doctorat, în acest an universitar. Așadar, dacă în zilele noastre minunile sunt rare și este mai dificil să le accepți și să crezi în ele, iată că ele se întâmplă nu numai într-un trunchi de copac, geam cu termopan, o roșie sau un cartof stricat!
Un masaj bun, o mângâiere, un alint, un pupic, o lacrimă, o vorbă tămâiată te pot transforma dintr-un maseur în cadru didactic universitar, preot și cine știe ce dracului alte minuni mai pot apărea, căci, nu-i așa!, întortocheate sunt căile Domnului și pline de neprevăzut!
Cazul lui Marius Murariu, cosașul lui Teodosie
Corpul profesoral s-a trezit cu el pe cap de vreo cinci ani, de când fostul decan Bogdan Moise nu își mai efectuează orele, dar, atenție!, deși încasează salariul de profesor universitar (treapta cea mai înaltă și mai bine plătită din învățământul universitar), preotul Bogdan Moise nu s-a mai prezentat la orele de curs, rareori trimițându-l pe su(s)pusul Marius Murariu, ca să-l înlocuiască.
Mult timp, acesta îl înlocuia din postura de nimic, nefiind nici măcar doctorand, astfel că nu este exclus ca, în acest mod, bieții studenți plătitori de taxe de la Teologie să ajungă să fie îndrumați și învățați de femeia de la lumânări sau clopotarul universității (Cum, Universitatea nu are clopotar? Nu… încă!).
Prinzând gustul profesoratului, adică leafă bună și fără prezență la cursuri, Marius Murariu a luat-o cătinel spre o stralucită carieră universitară. Nu vă grăbiți să spuneți „Bravo!“ ca la măgari și la oameni gospodari, căci habar nu aveți ce se ascunde în spatele acestui personaj, modest la vorbe, port și caracter, dar și la pregătire.
Să o luăm cu începutul! Marius Murariu (vezi aici) este venit dintr-un sat din Moldova. A venit să urmeze cursurile Seminarului Teologic din Constanța, fiin sub protecția deplină a fratelui său, preotul Olivian Murariu, altă slugă cu state vechi în solda lui Teodosie și a directorului Seminarului de la acea vreme, nimeni altul decât Bogdan Moise, cel care, ulterior, a fost și decan al Facultății de Teologie (anii 2012-2016).
Bogdan Moise, după cum bine se știe, și-a pierdut funcția din cauza scandalului admiterii din anul 2016, când la Teologie s-au comis atât de multe ilegalități, încât Universitatea s-a văzut obligată să reia examenele de admitere cu o nouă comisie și sub supravegherea expresă a rectorului și prorectorilor Universității! Circ în toată regula în ograda lui Rugină și a lui Teodosie!!!
Bucurându-se de așa protecție, actualul lector Marius Murariu nu s-a obosit prea tare să treacă nici pe la seminar, pentru că și acolo orele se țineau rar, iar el, oricum, avea protecție.
(Deschizând o paranteză: atragem atenția în modul cel mai serios atât Inspectoratului Școlar Județean Constanța, cât și Ministerului Educației Naționale [A.R.A.C.I.P.[1]] că la Seminarul Teologic „Cuviosul Dionisie Exiguul“ din Constanța au mari și grave probleme, în flagrantă opoziție cu ordinea, disciplina, morala, demnitatea, adevărul, dreptatea, respectarea programei școlare, și nu numai [REZISTENȚA.ro investighează de ceva vreme situația din această cloacă pestilențială, caracteristică lui Teodosie și acoliților săi!]).
Tânărul lector Marius Murariu s-a remarcat și a ajuns aproape de inima lui Teodosie… printr-un talent cu care a venit de părinții lui de-acasă, și-anume cositul fânului! Da, el este un bun și apreciat cosaș!
În fiecare vară, universitarul Marius Murariu trudește la Vatra Dornei – Dorna Arini pe moșia lui Teodosie, cosindu-i iarba și transformând-o în fân, căci, dacă Ana are mere, Marius cosește iarba.
E mare haz printre colegii de la facultate, dar zâmbetul nu prea pare a fi al lor, când constată că un individ, care habar nu are să lege două vorbe, este lector și are perspective să ajungă conferențiar doar pentru că știe să dea bine cu coasa. De aceea lui Marius i se mai spune și „Cositoarea“, „Cosașul“ și „Limbă lungă“ (este un pârâcios notoriu), dar lui nu îi pasă, își vede în continuare de cosit și își urmează cu tenacitate chemarea destinului.
Intrând la doctorat, așa cum se intră la Teologie – se copiază cu cartea pe masă (am aflat asta chiar de la doctoranzi, care se laudă în gura mare cu această concesie pe care le-o acordă penalul Teodosie), „Cosașul“ s-a băgat pe sub poalele Preajosnicului, care l-a „binecuvântat“ cu o bursă POSDRU[2] (de remarcat apetența Josniciei Sale pentru banii europeni!), având în vedere suprafața cosită și fânul strâns.
Ajungând „Cositoarea“ buclucașă pe o pășune străină lui, adică pe domeniul doctoratului, nu a fost în stare să cosească nici măcar un rând, astfel că, la expirarea contractului, teza de doctorat nici nu exista!
Faptul în sine era deosebit de grav, căci presupunea sancțiuni și returnarea banilor din fondurile POSDRU, dar concursul a fost trucat (salutare, Diane Vancea! Uite cine dansează!), pentru ca Murariu să poată deveni beneficiarul bursei, la sfârșit nu a mai putut da înapoi și a trebuit să danseze după cum i-a cântat Teodosie, adică s-a falsificat data de susținere a examenului și s-a susținut o teză incompletă și neconformă, urmând ca, prin concursul secretarei Mariana Odor de la Doctorate (mâna dreaptă și odorul lui Teodosie la Doctorate, cu care acesta se pretează la multe alte ilegalități) să fie trimisă la București o altă variantă ulterioară a tezei!
Ca să fim și mai expliciți, căci mecanismul pare complicat, dar este simplu: când expiră un termen, se susține un fals, ori ceva incomplet, ori ceva copiat. Membrii comisiei, care, după cum am observat, sunt mereu aceleași persoane (ciudat, nu?) – oamenii preferați și sortați de Teodosie -, în inconștienta și ticăloșia lor întocmesc referate pozitive pe acele așa-zise teze.
Nu știm cum mama dracului, dar Mariana Odor (odorul lui Teodosie) se face că uită să ducă tezele la București, nu prea mult timp (cam jumătate de an sau chiar un an!), destul cât o echipă de slugi să croiască, cu chiu, cu vai, o teză, care, cu mare greutate, abia ar putea fi acceptată ca lucrare de licență, căci nimeni nu ar îndrăzni să pretindă că ar fi DOCTORAT! Deci, acesta este nivelul, acesta este mecanismul fraudării, aceștia sunt ticăloșii!
Cosașul lui Teodosie, în loc să încerce să cosească măcar un capitol, în tot acest timp a fost foarte preocupat cu problemele parohiale, căci, SURPRIZĂ!, stăpânul lui și al suprafeței de cosit, Teodosie, l-a numit paroh (din postura de diacon!) la biserica cu hramul „Sfinții Patru Martiri de la Niculițel“, situată pe strada Unirii, nr. 108 B (zona Faleză Nord) din Constanța.
Și ca toată rânduiala să fie conformă cu practicile mârșave ale lui Teodosie și găștii sale de slugoi nenorociți, „Cosașul“ și-a arătat recunoștința pentru protecția din Seminar și l-a adus, la aceeași biserică, pe fratele său, Olivian-Ionel Murariu – fostul secretar al Seminarului Teologic din Constanța.
Astfel, prin clanul Murariu, Teodosie reușește să mai pună laba păroasă pe încă o zonă de influență, care, până în anul 2014, era cât de cât liberă și independentă.
Așadar, constatați ce cadre „de nădejde“ există în patrimoniul Facultății de Teologie din cadrul Universității „Ovidius“ (incompetenți, iresponsabili, superficiali, divorțați, amante, amanți, curvari, plagiatori, derbedei, mincinoși, farisei, sifonari, șpăgari, corupți, inculpați, maseuri, cosași), care le sunt caracterele infecte și fărădelegile, timp în care nimeni, absolut nimeni, nici măcar rectorul Sorin Rugină, nu se (auto)sesizează, dimpotrivă, oamenii, ce să facă?, fac, tac și se complac, iar instituțiile abilitate le pun capac.
Teodosie nu mai are mult de trăit în libertate și pe aceste meleaguri (el se află deja sub control judiciar prelungit și, în curând, urmează să fie pus sub arest la domiciliu; vezi aici), deci este clar că această facultate are zilele numărate (trebuie degrabă desființată), căci nu numai că scoate incompetenți pe bandă rulantă, dar piața duhovnicească este suprasaturată de popi, diaconi și alți inutili.
Vă mai recomandăm, pe aceeași temă și de același autor:
– Desființați Facultatea de Teologie din Constanța! – https://rezistenta.ro/desfiintati-facultatea-de-teologie-din-constanta/
– Mafia și dezastrul de la Facultatea de Teologie – https://rezistenta.ro/mafia-doctoratelor-de-la-facultatea-de-teologie-din-constanta/
– Cum se dau gradațiile la Facultatea de Teologie – https://rezistenta.ro/cum-se-dau-gradatiile-la-facultatea-de-teologie/
– Cum și de cine sunt jecmăniți studenții de la Facultatea de Teologie – https://rezistenta.ro/cum-sunt-jecmaniti-studentii-de-la-facultatea-de-teologie/
– Facultatea de Teologie din Constanța – cloaca divorțaților – https://rezistenta.ro/facultatea-de-teologie-din-constanta-cloaca-divortatilor-fabrica-de-doctorate-tocatorul-de-bani-publici/