LISTA RUȘINII
cu gașca de preoți susținători, pupincuriști, compromiși și care l-au trădat pe Teodosie antihristul (în ordine alfabetică)
Vă mai amintiți, desigur, de nerușinata „listă a rușinii“ (http://www.arhiepiscopiatomisului.ro/index.php/administratie/clerici-sanctionati), dată publicității de netrebnicul Teodosie & Co., o tentativă mârșavă de spălare a imaginii mizerabile a stabilimentului de pe str. Arhiepiscopiei nr. 23, prin care s-a încercat manipularea grosolană a opiniei publice din dorința bolnavă a ticăloșilor din „Peștera de tâlhari“ de a lăsa impresia că, vezi, Doamne!, ei sunt virgini și că toți cei care au comis păcate au fost îndepărtați de la cele sfinte (http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/investigatii/ordinea-ro-cat-de-nerusinata-e-lista-rusinii-publicata-de-teodosie-video-598725.html).
Într-adevăr, au fost și preoți caterisiți pe drept, dar mulți au fost umiliți și batjocoriți după vrerea mușchilor lui Teodosie, un individ laș, frustrat, ahtiat după putere și bani, orgolios până la prostie și excesiv de răzbunător, lipsit total de iubire și frigid sufletește, fără darul comunicării și dorințe de armonie, pace și stabilitate.
La toate acestea se mai pot adăuga multe altele, cele pe care le-am devoalat în cele peste opt luni de când scriu despre caracterul său infect și faptele infame.
Îl acuz public pe ÎPS Teodosie de fapte extrem de grave: destabilizarea Bisericii Ortodoxe Române, murdărirea și compromiterea imaginii ortodoxiei românești, scăderea drastică a încrederii cetățenilor în instituția Bisericii, trădarea credinței în Sfânta Trinitate și scindarea B.O.R., mulți dintre preoții caterisiți abuziv de acest individ trecând în cadrul Bisericii Autonome sau alte organizații religioase.
Evident, aceste fapte de o gravitate excepțională, toate împotriva canoanelor și regulamentelor bisericești, la care se adaugă și cele penale, au fost cunoscute și excesiv de tolerate de Sf. Sinod al B.O.R., fapt condamnabil și de corectat cât mai ferm și mai urgent și în cazul atitudinii viitoare față de alți „înalți ierarhi“ de teapa lui Teodosie. (https://rezistenta.ro/ziarul-rezistenta-scrisoare-dura-catre-patriarhia-romana-retrageti-l-pe-teodosie-din-functie/).
Teodosie nu a comis de unul singur toate faptele sale reprobabile. El s-a înconjurat și a fost susținut, încurajat și protejat de o gașcă de indivizi asemeni lui din Arhiepiscopia pe care, fără greșeală, am numit-o „Peșteră de tâlhari“ și „Casă de negustori(e)“.
Revenind la gestul infam pe care Teodosie și acoliții săi l-au comis prin publicarea acelei liste, aceasta având ca scop josnic, repet, spălarea imaginea instituției arhiepiscopale, dar, mai ales, abaterea atenției opiniei publice de la gunoaiele pe care însuși Teodosie, în loc să le măture, le tolerează și le ascunde sub covoarele, prin cotloanele și după ușile Arhiepiscopiei.
Banu Claudiu, preot, Consilier Economic, membru al Permanenței Consiliului Eparhial; este cel care i-a luat locul preotului Picu Nicolae la Biserica „Sf. Mucenic Mina“ din parcul Tăbăcărie.
S-a adresat presei cu mesajul: „voi spune acum un lucru care vă va șoca. Biserica plătește impozit la Stat, întrebați orice preot de oriunde sau orice funcționar de la Trezoreria Statului. Nu căutați vinovați pentru starea de acum, noi înșine suntem vinovați că am acceptat orice și oricând din patru in patru ani. Alte vorbe sunt de prisos“.
În această declarație „șocantă“, Banu Claudiu minte, sau „uită“ să precizeze că Statul plătește salariile preoților și achită și cota aferentă pentru plata impozitului. Mai explicit: Statul achită salariul minim de 700 de lei și mai dă încă 300 lei, reprezentând banii de impozit pe care Biserica îi returnează Statului. Doar în cazul în care preotul își stabilește un salariu mai mare decât salariul pe care îl plătește Statul, atunci Biserica plătește impozit pe diferența de salariu. În schimb, Biserica nu plătește niciun fel de taxe; nici pe clădiri și terenuri și nici TVA. Mai mult, nu fiscalizează niciun venit, ANAF neavând competența de a controla financiar Biserica!
În anul 2012, preotul Banu a fost printre cei cinci concurenți care au urcat pe scena emisiunii „X-Factor”, lucru contrar canoanelor pentru orice față bisericească.
Același preot este gestionarul magazinului bisericesc (pangar) de la Arhiepiscopia Tomisului, adică omul care rulează banii din vânzări.
Benedict Georgescu, protosinghel, membru al Permanenței Consiliului Eparhial, exarh (însărcinat cu inspecția și controlul mănăstirilor dintr-o eparhie). I se reproșează că ar fi scăpat de sub control nu numai disciplina maicilor și călugărilor, dar și înmulțirea mănăstirilor cu un singur viețuitor.
A venit la Constanța din zona Târgoviștei. Un individ prin care Teodosie face ce vrea cu banii pentru restaurarea Catedralei Arhiepiscopale Constanța, fonduri venite de la Secretariatul de Stat pentru Culte.
Brăescu Cosmin, preot, inspector la Departamentul cultural. Subordonat al lui Chiriluță, Brăescu a fost și el implicat în scandalul de mită devoalat de ziarul „România Liberă“. Este omul prin care Teodosie face tot felul de „învârteli”. (https://www.youtube.com/watch?v=OThX0u7gbh0).
În reportajul din 2009, difuzat de „România Liberă”, Brăescu apare intrând în biroul lui Teodosie, iar când iese de la acesta îl ia pe reporterul sub acoperire și îi întocmește unele acte, după care îl trimite la doamna Varga, căreia trebuia să îi facă precizarea că vine din partea lui și a vorbit și cu Teodosie, pentru a se înscrie la Facultatea de Teologie, deși anul universitar începuse de 6 luni!
Bucică Gabriel, preot, originar din Vaslui, dar locuia în comuna constănţeană Cumpăna. A fost acuzat că a livrat, în cursul anului 2012, mai multe colete cu etnobotanice, pe care le lua din Portul Constanţa, către liderul unei reţele de comercializare a unor astfel de substanţe în municipiul Vaslui. Ulterior, alte persoane din grupul infracţional se ocupau de distribuirea etnobotanicelor, contracost, în rândul tinerilor din municipiul Vaslui, inclusiv liceeni. Potrivit anchetatorilor, preotul făcea parte dintr-o reţea destructurată de către procurorii vasluieni ai DIICOT (http://m.libertatea.ro/stiri/reportaj/un-popa-facea-trafic-cu-etnobotanice-ascunse-in-carti-845714).
Gabriel Bucică a fost arestat în februarie 2013 şi, ulterior, condamnat la 4 ani de închisoare, pentru aderare la un grup infracţional organizat şi trafic cu etnobotanice. Încarcerat la Penitenciarul Vaslui, preotul a fost transferat apoi la Penitenciarul din Poarta Albă, având în vedere că domiciliul său figura în judeţul Constanţa. A fost eliberat înainte de termen (după doar doi ani şi două luni de închisoare), după publicarea a două cărţi, în timpul executării pedepsei.
Ministerul Justiţiei a dat publicităţii lista completă a deţinuţilor care au publicat cărţi în perioada 2013-2015, în această listă a „lista savanţilor“ de după gratii aflându-se şi preotul Gabriel Bucică, care a publicat, în mai puţin de doi ani de detenţie, două cărţi: „Legea mozaică în lumina Noului Testament“ şi „Importanţa familiei după Legea mozaică“.
Cezar Axinte, preot, Consilier Juridic, membru al Permanenței Consiliului Eparhial. De câteva luni, în mod ciudat, s-a dat la fund și e mai mult absent de la birou. Doar la ceas de taină mai merge acasă la Teodosie, unde discută cu ușile încuiate.
Este originar din părțile Maramureșului, fost cămătar (a apărut în presa locală ca fiind complice cu rețeaua de cămătărie ALDEA – http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/eveniment/executori-judecatoresti-implicati-in-afaceri-necurate-2716.html), care a evacuat un om din casă, pentru că acesta nu a mai avut posibilitatea să achite camăta, cauză în urma căreia omul acela a suferit un infarct și a decedat.
Provine din lumea avocățească (membru al Baroului paralel Pompiliu Bota), unde s-a remarcat ca apărător al unor personaje deocheate.
La hirotonisirea sa de către Teodosie, Cezar Axinte nu avea studii teologice (le-a absolvit ulterior), situație care, conform canoanelor, hirotonia nu este validă. Potrivit surselor, Teodosie a comis această nelegiuire, pentru că „am simțit că Axinte Cezar are har!“
Slujește la Capela „Buna Vestire şi Sf. Maria Egipteanca” din Mamaia (piatra de temelie a fost pusă și sfințirea a avut loc la data de 5 aprilie 2014). Lăcașul se află la intrarea de lângă terenurile de tenis „On Plonge” (zona Sat Vacanță), dar construcția nu are autorizație (primarul Decebal Făgădău cunoaște acest aspect). Acceptul pentru acest teren a fost retras de Primăria Constanța, fiind repartizat un alt spațiu (în zona stației „Petrom“). (https://rezistenta.ro/cuibusor-de-nebunii-cu-cruce-tramvai-si-drapelul-romaniei/).
Gurile rele spun că, de fapt, este o mare spălare de bani și de creiere. Sursa recomandă: “Vă rog să mergeți într-o duminică la slujba ca să vedeți câtă bătaie de joc este acolo!”.
În prezent, realizează emisiunea spiritual-religioasă de la TV Neptun Constanța (l-a înlocuit pe preotul Dincu Anghel).
Chiriluță Bogdan Florin („Bogdănel“, pentru Teo și intimi), arhidiacon, Consilier cultural, membru al Permanenței Consiliului Eparhial, conferențiar universitar la 32 sau 33 de ani, mâna dreaptă a lui Teodosie, „fiul“ cel iubit, de neînlocuit și din spate sprijinit.
Este originar din Galați. A apărut în dosarul instrumentat de DNA, fiind implicat în cazul mitei, flagrant dezvăluit de cotidianul „România liberă“ (este individul din filmarea efectuată într-o benzinărie, care îi explică reporterului sub acoperire cum poate să-i facă un cadou episcopului, pentru a intra în grațiile acestuia și ia 500 de euro în benzinărie și, ulterior, încă 350 de euro (ambele ipostaze se văd în filmare (https://www.youtube.com/watch?v=OThX0u7gbh0).
A fost scos de sub urmărie penală, prin aplicarea prezumției de nevinovăție.
Gura târgului spune și îl invidiază că este foarte apropiat de Teodosie, fiind cel care vrea și poate „să lege și să dezlege“ multe. Prietenii știu de ce.
Ciobanu Petrică, proteiereu – Medgidia. A fost făcut protopop de când era diacon, ceea ce este contrar Regulamentului B.O.R. Ciobanu are amantă (Doina B.) pe care o alintă „Doinița“, prezentată de el însuși lui Teodosie, iar Teodosie îl alintă pe Petrică, spunându-i „Diamantul“! Netrebnicul a acceptat situația, deși pe alți preoți i-a caterisit din această cauză.
Și pentru că tot vorbim de alinturi, știți cum îl alinta Teodosie pe Ciprian (tânărul care l-a reclamat pentru pedofilie)? Teodosnicul îi trimitea sms-uri, alintându-l „Ursulețul meu!” ca să-l convingă să vină la el. Bătrân nenorocit!
Ciutoiu Florin, 39 ani, preot. Este din Aninoasa, jud. Argeș, nepotul preotului penal Vasile Tican, căsătorit cu o verișoară a lui Teodosie, slujitor la Cimitirul Central din Constanța, fiind adus de Teodosie la Constanța, după instalarea sa ca arhiepiscop al Tomisului (2001). (https://www.youtube.com/watch?v=JGPxu3bEWbM).
Florin Ciutoiu slujește din 2002 la Biserica „Sfântul Andrei“ din Cernavodă.
A fost implicat într-un scandal sexual, în anul 2008, fiind numit de presa vremii „Popa porno“. (http://www.digi24.ro/regional/digi24-constanta/un-nou-scandal-sexual-in-biserica-mai-multi-preoti-constanteni-au-fost-santajati-cu-filmulete-erotice-116378).
În articolul „Popa cel sexos din filmul porno” (http://www.ziuaconstanta.ro/diverse/articole-de-top/popa-cel-sexos-din-filmul-porno-244919.html), cât și în articolul „Filmul filmului cu preotul porno-star Florin Ciutoiu” (http://www.ziuaconstanta.ro/diverse/articole-de-top/filmul-filmului-cu-preotul-porno-star-florin-ciutoiu-244530.html), un jurnalist constănțean a explicat fiecare secvență din film, scoțând la iveală minciunile ordinare ale celor din „Peștera de tâlhari”, care afirmau cu nerușinare și obrăznicie că Ciutoiu se afla sub influența substanțelor halocinogene, pentru că, nu-i așa?, „nepoțelul“ lui Teodosie trebuia reabilitat cu orice preț.
Inițial, Florin Ciutoiu a declarat că era beat, apoi, la îndemnul lui Teodosie, pentru a-i spăla imaginea acestuia, a spus că era sub influența substanțelor halucinogene, dar experții (psihologi criminaliști) au confirmat ca mișcările sale din film erau extrem de precise pentru cineva aflat sub influența substanțelor, ceea ce confirmă minciuna ticăloasă a slugilor lui Teodosie și a lui însuși.
Un alt articol al vremii („Popa Ciutoiu era interesat de sexul oral practicat de enoriașe” – http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/ancheta/popa-ciutoiu-era-interesat-de-sexul-oral-practicat-de-enoriase-244293.html) arăta atitudinea sa neortodoxă și nedemnă: „Enoriașii afirmă că nu sunt deloc surprinși de isprava părintelui, care, de când slujea acolo, avea o atitudine cam neortodoxă. Multe dintre tinere susțin că preotul insista să știe dacă au făcut sex oral.”
De asemenea, din imaginile video se înțelege că cei doi amanți se cunoșteau de mai multă vreme (bărbatul nu se grăbește pentru actul sexual, el aprinzându-și o țigară; după sexul oral, el o sărută pe gură pe femeie).
Preotul a declarat că filmarea respectivă a fost făcută în urmă cu patru ani (2004), atunci când a fost solicitat să oficieze o slujbă la locuinţa unor bucureşteni. Gazdele l-au dus întâi la restaurant, unde preotul crede că i s-au pus droguri în pahar, deoarece a început să se simtă rău şi a devenit confuz. Apoi a fost lăsat singur în cameră cu o tânără, care l-a ispitit să întreţină cu ea relaţii sexuale, căzând în mrejele femeii, dar și în păcatul desfrâului.
La două săptămâni după acest episod, preotul a primit un telefon de avertizare, în care un bărbat îi atrăgea atenţia să fie atent ce face. A uitat de acest episod, dar, după trei săptămâni, o televiziune locală l-a chemat pe slujitorul Bisericii să-i arate filmuleţul porno.
Florin Ciutoiu a fost reabilitat și a revenit la parohia din Cernavodă în prima decadă a lunii august 2015. „Părintele a fost suspendat de Arhiepiscopia Tomisului între 2008 şi 2010. În anul 2010, ancheta a fost finalizată, iar consistoriul mitropolitan l-a găsit nevinovat. Ulterior, timp de cinci ani, a slujit la o parohie mică, de 25 de familii, din satul Țibrinu. După ce şi-a ispăşit pedeapsa, în urmă cu câteva zile, a revenit la parohia sa din Cernavodă“, a declarat, pentru cotidianul „Ziua de Constanţa“, purtătorul de cuvânt al Arhiepiscopiei Tomisului.
Se poate remarca faptul că până și explicația Arhiepiscopiei este grosolană și contradictorie, întrucât se precizează că Ciutoiu NU a fost găsit vinovat de Consistoriu, iar pe de altă parte se precizează că acesta și-a ispășit pedeapsa. În plus, el nu a fost judecat niciodată de Consistoriul Mitropolitan de la București, ci de Consistoriul unchiului Teodosie.
Precizăm că Ciutoiu a fost adus din august 2015, dar nu slujește cu o numire la parohie, ci „la negru”, adică fără ANGAJARE, administrarea parohiei fiind ținută de protopopul de Medgidia (care mai administrează o parohie, dar și Protoieria!).
De reținut și faptul că Ciutoiu este angajatul unei firme din Cernavodă și nu vrea să renunțe la salariul pe care îl primește de la acea firmă, fiind mai mare decât cel de slujitor al Bisericii.
Conform Regulamentului B.O.R. Florin Ciutoiu nu mai are dreptul să slujească.
Cârlan Vasile, protoiereu – Mangalia. A fost acuzat de consilierul local Mincă Ion că și-ar fi însușit suma de 200.000 de euro, bani care au fost dați prin Protoierie, nu direct, unei biserici în construcție, care trebuia finalizată, motivația fiind că nu se stie nimic de acești bani, deși directoarea de la Direcția Economică a prezentat ordinul de plată prin care a demonstrat că banii au fost virați către Protoierie (articol apărut în „Mangalia, politica locală” – http://www.lucianvisa.ro/2016/03/05/protoiereul-vasile-carlan-raspunde-acuzatiilor-consilierului-ion-minca-pot-justifica-leu-cu-leu-banii-primiti-de-la-primarie/).
De asemenea, a mai fost acuzat că a intrat în scandal cu administratorii firmelor de pompe funebre din Mangalia. (http://www.replicaonline.ro/protopopul-mangaliei-acuzat-ca-boicoteaza-afacerile-cioclilor-de-la-casa-verde-81639/).
Cojocaru Ciprian – inspector, fost consilier economic. Preot la biserica „Sf. Maria“, zona Farului.
Covaşă Ionuț, originar din Focșani, fost preot la Seimeni. A divorțat, dar nu a fost caterisit de Teodosie (nu apare nici în lista cu preoții caterisiți, publicată de „(in)credibila” instituție a Arhiepiscopiei Tomisului). În zilele de târg de la Seimeni, oamenii vorbesc că acest Covașă și-a maltratat fosta soție (cadru didactic) chiar în curtea școlii din localitate, de față cu elevii.
Tatăl lui Covașă lucrează catapetesme (peretele despărțitor, împodobit cu icoane, dintre altar și naos; iconostas). Covașă-tatăl primea lucrări de la Teodosie, adică ce preot începea o biserică, primea dispoziție de la Teodosie să facă lucrările numai cu la tatăl lui Covașă, iar din banii obținuți de acesta de la preoți îi dădea o parte și lui Teodosie.
Demir Nicolae, preot, slujește la biserica „Sf. Cuvioasă Parascheva“ din cimitirul Medgidia.
Înainte de 1989 a omorât două persoane într-un accident auto la Satu Nou. Soția sa, Demir Aneta, contabilă la Protoieria Medgidia, nu este străină de numeroase transporturi de ciment de la „Lafarge“ Medgidia, dar și alte dintre cele mai diverse materiale, alimente, legume, fructe etc către Complexul de la Dorna Arini al lui Teodosie. Așa se explică de ce netrebnicul îi permite lui Demir Nicolae să slujească în continuare.
Dobre Gheorghe, preot, slujește la Seimenii Mici și Seimenii Mari.
Înainte de 1990 a fost implicat într-un accident mortal cu bicicleta. Nu este caterisit.
Dranca Nicu, preot, fost secretar la Facultatea de Teologie, divorțat și recăsătorit, slujește la Mănăstirea Techirghiol cu aprobarea Patriarhului.
Dumitru Iulian, arhidiacon, parohia „Sf. Mare Mucenic Mina“, Constanța, dirijorul coralei „Armonia“.A divorțat, apoi s-a recăsătorit, dar nu a fost caterisit. Are doi copii. Soția lucrează la S.R.I. Constanța. Gurile prea răutăcioase ale unor oameni invidioși din târg spun că este foarte apropiat de Teodosie.
Este singurul preot din Arhiepiscopia Tomisului care a primit aprobarea lui Teodosie să se recăsătorească dupa ce a divorțat. Toți ceilalți preoți divorțați nu au primit acordul de recăsătorire, iar dacă s-au recăsătorit au fost caterisiți imediat (exemplu: cazul preotului Năstase Daniel, caterisit, deși fosta soție a depus mărturie în fața lui Teodosie că își înșeală soțul!).
Într-un articol de presă, apărut în anul 2011, „Părintele Dumitru, «frate de cruce» cu preotul porno” – http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/actualitate/parintele-dumitru-frate-de-cruce-cu-preotul-porno-27653-311048.html, apare și punctul de vedere al purtătorului de cuvânt, de la acea vreme, al Arhiepiscopiei, Alin Boc, care spune că reabilitarea lui Dumitru Iulian a fost făcută pentru că „A fost un caz special, dar nu vă pot spune mai multe detalii”, fără să mai explice ce înseamnă această porcărie de-a celui care, inițial, s-a numit Porcu, apoi și-a schimbat numele în Petrescu, adică Teodosie.
În prezent, Dumitru Iulian este lector universitar, specialitatea Muzică.
Dură Nicolae, preot, profesor de Drept Canonic la Facultatea de Teologie din cadrul Universității „Ovidius“ din Constanța, fost prorector. Căsătorit legitim de 3 (trei) ori. Nu a fost caterisit.
Pe data de 30.03.2012, Curtea de Apel Bucuresti a constatat calitatea pârâtului Nicolae Dură de colaborator al Securității, iar doi ani mai tarziu, în 2014, Înalta Curte de Casație a menținut decizia Curții de Apel București. A fost contactat telefonic în acest sens, dar a refuzat să facă vreun comentariu la subiect, spunând „Nu sunt eu acela. Lăsați-mă în pace!”.
Inițial, Nicolae Dură, fiind doctorand al universității din Addis Abeba, a fost recrutat de Direcția de Informații Externe (D.I.E), pentru obținerea de informații din cercurile politice și teologice din Etiopia, fiind abandonat din rețea la data de 09 iunie 1976.
La data de 30 mai 1981, Dură a fost recrutat de Securitatea Municipiului București, pentru încadrarea informativă a studenților și doctoranzilor de la Institutul Teologic din București, semnând angajamentul de Securitate cu numele conspirativ „Dinică“.
Într-o „Notă de constatare“ (nr. DI/ 1/ 1365/ 20 mai 2010), Dură susține: „Persoanele despre care am fost acuzat ca aș fi dat note informative nu au avut nimic de suferit.”
Grigore Mihai, preot la biserica cu hramul „Sf. Ștefan“ din parcul Gării C.F.R. Este nepotul lui Ciupercă Gheorghe (șofer al lui Teodosie, implicat în cazul accidentării mortale a lui Bișinicu Hristu, 12 noiembrie 2007). (http://www.dezvaluiri.ro/investigatii/ancheta/511420-agentie-de-turism-in-casa-domnului-o-biserica-din-constanta-si-a-dat-in-folosinta-spatiul-unei-societati-comerciale).
Se ocupă de pelerinaje și turism, dacă acceptăm că biserica din parcul Garii nu este doar locaș de cult, ci și sediul „S.C. Nazareth International SRL”, patronată de un anume Balamaci Ion, născut în 1939. Grigore apare ca persoană de contact pe toate afișele Agenției de turism prin care se vând pelerinaje și alte excursii, fiind și ghid, având și contract de colaborare cu firma lui Balamaci. (articol aparut în dezvaluiri.ro).
Ioniță Florin, preot, parohia „Intrarea în Biserică a Maicii Domnului“, Constanța, inspector bisericesc, membru al Permanenței Consiliului Eparhial, responsabil cu Disciplina.
Este un fel de procuror care cercetează preoții și îi trimite în judecata Consistoriului (un fel de stabor țigănesc, un malaxor din care niciun preot nu scapă nevinovat!).
Gurile rele și greu de astupat spun că are amantă la două blocuri distanță de casa în care locuiește.
Manta Ion, preot, nu este înscris în lista preoților caterisiți/ depuși.
A a fost condamnat la 10 luni de închisoare cu executare în dosarul 4006/ 254/ 2012. (http://www.b1.ro/stiri/eveniment/arhiepiscopia-tomisului-plina-de-preoti-condamnati-la-inchisoare-nu-nevinovatia-trebuie-dovedita-ci-vinovatia-61205.html).
În anul 2009, acesta a fost depistat de polițiștii din Mangalia cu o îmbibaţie alcoolică în sânge de peste 80 g/ l alcool pur, fiind la volan.
Preotul mai fusese condamnat de Judecătoria Medgidia (sentinţa penală 1957/ noiembrie 2009) la şase luni de închisoare cu suspendare, pentru o faptă similară. Deși sentinţa a fost dată cu o zi înainte de Izvorul Tămăduirii, individul nu a ezitat să se ducă la slujbă în ziua următoare.
Într-un răspuns oficial (despre cazul preotului Ion Manta) adresat cotidianului „România liberă“, Arhiepiscopia a precizat: „Până la această dată (iulie 2013 – n.s.), Arhiepiscopia Tomisului nu a avut nici o informaţie cu privire la încălcări ale legii săvârşite de către Manta Ion. În consecinţă, acesta nu avea cum să fie oprit de la a intra în biserică sau de la slujire. Ulterior arestării acestuia, Permanenţa Consiliului Eparhial a luat decizia suspendării lui din calitatea de preot” (http://www.romanialibera.ro/special/investigatii/preotii-penali-din-arhiepiscopia-tomisului-307691), deși sentinţa penală nr. 1957/ noiembrie 2009, prin care Ion Manta era condamnat la şase luni de închisoare cu suspendare, era/ este publică. Chiar nimeni din Arhiepiscopie nu ştia despre această sentință? Sau ticăloșii din „Peștera de tâlhari“ ne cred proști?
Și în acest caz, Arhiepiscopia a practicat curvăsăria specifică lui Pilat din Pont, spălându-se pe mâini, potrivit procedurilor regulamentare: „Instanţele de judecată bisericeşti nu trebuie în mod obligatoriu să aplice pedeapsa maximă (caterisirea) pentru preoţii care au sancţiuni civile sau penale. Instanţele de judecată bisericeşti aplică sancţiuni în funcţie de gravitatea faptei, luând în calcul şi sentinţele civile sau penale.
De asemenea, preoţii care au săvârşit anumite abateri disciplinare sunt judecaţi de Consistoriul Eparhial având în vedere mai multe criterii: gravitatea faptei, recidiva, dorinţa de îndreptare, dorinţa sinceră de a fi iertat, promisiunea fermă că nu va mai repeta greşelile, angajamentul scris că va îndrepta răul făcut (acolo unde este cazul)”.
După executarea sentinței de 10 luni, Ion Manta practică în continuare preoția (apare pe site-ul Arhiepiscopiei ca preot la parohia din Arsa, jud. Constanța.
Mitu Cosma – Arhimandrit, Vicar Administrativ, membru al Permanenței Consiliului Eparhial, un fel de Cabinetul nr. 2 al instituției și al lui Teodosie. Este starețul mănăstirii „Sf. Andrei“, un om fără nicio atribuție/ responsabilitate în instituție, un fel de aprinde și suflă în lumânări.
Teodosie a vrut să-l ajute să ajungă episcop al Tulcii, dar Sf. Sinod l-a numit la Tulcea pe Preasfințitul Visarion.
Moise Bogdan – decanul Facultății de Teologie. În calitatea sa de conducător al Facultății de Teologie i-au fost aduse diverse acuzații cu privire la ilegalitățile comise în cadrul instituției (vezi articolul „Transferuri ilegale la Universitatea «Ovidius». Facultatea de Teologie“ (http://www.dezvaluiri.ro/investigatii/investigatii/511282-transferuri-ilegale-la-universitatea-ovidius-ii-facultatea-de-teologie-din-constanta-a-admis-transferuri-ale-unor-studenti-exmatriculati-sau-cu-credite-insuficiente) și „Facultatea de Teologie din Constanța, „Fabrică” de doctorate ilegale?” (http://www.dezvaluiri.ro/investigatii/ancheta/511207-facultatea-de-teologie-din-constanta-fabrica-de-doctorate-ilegale).
Nadoleanu Gheorghe, preot la parohia „Sf. Treime“, Constanța, Consilier Programe Dezvoltare, membru al Permanenței Consiliului Eparhial, răspunde de cimitire, divorțat.
Se spun glume pe seama lui că ar fi fost surprins de Poliția de Frontiera cu o femeie în portbagaj, la Isaccea.
Petre Iliuță, preot, director al Seminarului Teologic din Constanța, „copil de suflet“ al lui Teodosie. Căsătorit cu Irina Petre, educatoare care a fost implicată în scandalul monstru de la Centrul „Micul Regat“ din Constanţa, grădinița particulară unde erau bătuți copiii (apare în clipul filmat de camerele de supraveghere atunci când trage de mână un copil şi îl duce la baie și, ulterior, când târăşte un alt băieţel pe podea sau îl trânteşte la pământ pe altul!). (http://adevarul.ro/locale/constanta/video-scandalul-copiilor-batuti-gradinita-continua-constanta-educatoarele-violente-preoteasa-1_538f35000d133766a84b07d0/index.html).
Petrea Valentin, preot cu parohie la Cotu Văii (nu este în lista de preoți caterisiți/ depuși) – condamnat la 6 (șase) ani de închisoare (deținut în Penitenciarul Poarta Albă). (http://www.ziare.com/constanta/stiri-actualitate/fostul-preot-de-la-cotu-vaii-condamnat-la-sase-ani-de-inchisoare-1845070).
Complicele său, fosta contabilă a parohiei, Iuliana Denisa Bălan, a rămas, de asemenea, condamnată la 5 (cinci) ani de închisoare cu executare.
La data de 07 decembrie 2010, magistrații de la Curtea de Apel Constanța au hotărât să respingă apelurile declarate de inculpați, constatând astfel că sentința Tribunalului Constanta a fost una corectă.
Valentin Petrea a fost judecat pentru comiterea mai multor fapte de înșelăciune cu consecințe deosebit de grave, fals în înscrisuri sub semnatură privată și uz de fals, toate în formă continuată.
Preotul Valentin Petrea a fost acuzat că, începând cu vara anului 2004, angajase la parohia sa mai multe persoane, după care, pe numele acestora, lua credite bancare, susținând că sumele vor fi folosite pentru renovarea și modernizarea bisericii și a casei parohiale, dar el îşi însuşea banii.
Procurorii au susținut că, prin această modalitate, cei doi inculpaţi ar fi intrat în posesia sumelor de 509.625,71 de lei şi, respectiv, 37.322 de euro. Valentin Petrea nu a fost caterisit.
De reținut ca angajările nu se puteau face fără acordul lui Teodosie!
Petrea era și administratorul magazinelor de cult bisericesc (pangare) de la Arhiepiscopia Tomisului.
Pițigoi Mocanu George, preot, parohia Lazu, omul de casă al lui Teodosie. Tatăl său a fost milițian.
Pârlica Adrian, preot, divorțat (Dosar 24738/ 212/ 2015 din 29.09.2015, divorț cu minori), fiind reclamat de soția sa, Pârlica Mihaela Teodora (Hotărârea nr. 8427/2016 din 28.06.2016 – http://www.jurisprudenta.com/dosare-procese/2015/24738q212q2015-212/): „Admite în parte cererea formulată de reclamanta Pârlica Mihala-Teodora, în contradictoriu cu pârâtul Pîrlica Adrian. Dispune desfacerea căsătoriei încheiată în mun. Constanţa, judeţul Constanţa, la data de 23.08.2009 şi înregistrată în registrul stării civile sub nr. 1413/23.08.2009, din culpa ambilor soţi. Dispune revenirea reclamantei la numele avut anterior căsătoriei, respectiv «Cojocaru». Dispune ca autoritatea părintească asupra minorei Pârlica Natalia-Maria, născută la data de 21.06.2010, să fie exercitată în comun de ambii părinţi. Stabileşte locuinţa minorei Pârlica Natalia-Maria la mama reclamantă. Dispune obligarea pârâtului la plata lunară a unei pensii de întreţinere în procent de 25% din veniturile nete realizate lunar, dar nu mai puțin decât salariul minim pe economie, în favoarea minorei Pârlica Natalia-Maria, cu titlu de obligaţie de întreţinere, începând cu data pronunţării hotărârii, respectiv 28.06.2016 şi până la majorat.
Obligă pârâtul la plata către reclamantă a sumei de 500 de lei cu titlu de cheltuieli de judecată, respectiv onorariu avocat. Cu drept de apel în termen de 30 de zile de la comunicare, care se va depune la Judecătoria Constanţa. Hotărârea se va comunica Serviciului de Stare Civilă din cadrul Primăriei Constanţa şi Registrului naţional al regimurilor matrimoniale. Pronunţată, azi, 28.06.2016, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei“.
Dosar nr. 20182/ 212/ 2011 – infracțiune săvârșită pe drumurile publice. (https://termene.ro/detalii_dosar/9446165~dosar-nr-20182-212-2011-biroul_judetean_de_metrologie_legala%0Aserviciul_judetean_de_metrologie_legala_alba.html).
Pârlica Tache, tatăl său, este membru al Consistoriului Eparhial din Arhiepiscopia Tomisului.
Poalelungi Neculai, preot la parohia „Sf. Împărați II“, Constanța, șef Audit, omul prin care Teodosie mazilește pe orice preot i se pune pata. Este cenzor al Fundaţiei „Procopie şi Elisabeta“ – Dorna Arini. A fost adus de Teodosie în anul 2005 (de la Galați, unde era revizor contabil la Episcopia Galați, fără să fie preot.
Preoții din Episcopia Galațiului vorbesc că „un preot s-a sinucis din cauza faptului că el îi călărea nevasta.“
Ulterior, a făcut un accident cu victime și, pentru că ÎPS Casian nu a vrut să-l facă preot la vârsta de 50 de ani, a venit la Teodosie, „tatăl nelegiuiților, batjocoritorul de canoane“, care l-a făcut preot. Se înțelege de ce este un slugoi credincios al netrebnicului.
A venit la Constanța în anul 2005, fiind repartizat la parohia „Sfinţii Împăraţi Constantin şi Elena“ din Viile Noi, Constanţa, unde preot paroh era Iulian Zisu. În același an, între cei doi preoţi a avut loc o altercaţie, care a degenerat în bătaie în toată regula, incident violent în timpul căruia preotul Neculai Poalelungi i-a rupt piciorul preotului Iulian Zisu.
Cazul a fost mușamalizat de Teodosie. (http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/eveniment/preotul-zisu-trebuia-sa-fie-smerit-dupa-ce-a-fost-batut-38082.html).
Poalelungi Neculai a fost condamnat la o pedeapsă de 8 (opt) luni închisoare (Dosar 4516/ 327/ 05 iulie 2012), pentru săvârșirea infracțiunii de conducere pe drumurile publice a unui autovehicul, având o îmbibație alcoolică de peste 0,80 g/ l alcool pur în sânge, pedeapsă aplicată în temeiul art. 87, alin. 1 din OUG 195/ 2002 republicată, cu aplicarea dispozițiilor art. 3201 Cod procedură penală.
Este posesor de vilă nou-nouță la Techirghiol.
Pricop Mircea, preot la Biserica „Nașterea Sf. Ioan Botezătorul“ din Constanța (vezi articolul „Preotul-pistolar din Cucuieți s-a mutat cu scandal în Tomis Nord“ (http://www.ziaruldeiasi.ro/local/bacau/preotul-pistolar-din-cucuieti-dofteana~ni26ci).
În anul 2001, pe 25 august, preotul (pe atunci în satul Cucuieți, comuna Doftana) s-a dus la cumpărături în piața centrală din Onești, unde a avut o altercație și a scos pistolul, amenințându-l pe tânărul Marius Bulai, de 18 ani, vânzător la o tonetă din piața respectivă.
Anchetat de polițiști, preotul-pistolar a declarat că nu a scos pistolul din buzunar, dar nu a fost crezut și a fost amendat cu 400.000 de lei vechi. Interesant este de aflat de ce preotul avea pistol și îl purta cu el, deși din declarația sa reiese că deține arma pentru a se apăra de hoți. Bineînțeles că preotul a scos pistolul și a amenințat cu arma, întrucat piețarul nu avea de ce să afirme că a fost amenințat cu pistolul, neștiind că Pricopo-preotul purta pistol în buzunar.
Roman Valeriu, preot, parohia „Adormirea Maicii Domnului I“, Constanța, Consilier Patrimoniu, membru al Permanenței Consiliului Eparhial.
Are 48 de ani, din Galați, domiciliat în Eforie Nord, fost consilier cultural de Patrimoniu al Arhiepiscopiei lui Teodosie și preot la Biserică „Sf. Mina” din Parcul Tăbăcăriei.
La data de 31 ianuarie 2013, în timp ce rula pe bd. 1 mai din Constanța a provocat un accident rutier, fiind sub influența alcoolului. Un bărbat şi doi copii au ajuns la spital.
Preotul avea o alcoolemie de 0,96‰ în aerul expirat. (https://www.youtube.com/watch?v=OttUkhi-1Cc).
Valeriu Roman conducea un autoturism pe bulevardul 1 Mai, dinspre strada Theodor Burada către Caraiman. În momentul în care a ajuns în dreptul Centrului de Scafandri, şoferul a pierdut controlul asupra direcţiei, a pătruns pe sensul opus de mers şi a intrat în coliziune cu alte două autoturisme care circulau regulamentar, după care s-a răsturnat pe sensul său de mers.
Aflat în evidentă stare de ebrietate, el s-a adresat mamei copiilor accidentați: „Tu eşti proastă? Mă cunoşti pe mine de undeva?“.
Preotul Roman Valeriu a fost suspendat pe o perioadă de trei luni de Permanenţa Consiliului Eparhial, dar a slujit chiar în Noaptea de Înviere la Biserica „Adormirea Maicii Domnului II” din Constanţa (http://constanta.ro/2013/05/15/teodosie-l-a-repus-in-preotie-pe-betivanul-roman-arhiepiscopia-e-plina-de-penali/).
Luându-i apărarea lui Roman, Teodosie a mințit cu nerușinare: „I s-a umbrit mintea de la un pahar de limonadă. Şi avem martori pentru aceasta“. (https://www.youtube.com/watch?v=-mxr0nD8BNI).
În urmă cu o lună, Roman Valeriu a fost trimis în judecată pentru accidentul menționat. (https://rezistenta.ro/preotul-valeriu-roman-a-fost-trimis-in-judecata/).
Nechita Runcan, preot la biserica „Sf. Ioan Botezătorul“ din Constanța, profesor la Facultatea de Teologie din cadrul Universității „Ovidius“ din Constanța, recăsătorit cu o fostă studentă a sa. Fiul său a murit intoxicat (2013) în localitatea Movilița, unde familia Dură Nicolae deținea o fermă.
Rusu Florin Grigore, preot la parohia „Sf. Treime“, Constanța, Consilier Tehnic, membru al Permanenței Consiliului Eparhial, unul dintre consilierii care nu fac nimic în Arhiepiscopie.
Venit de la Slatina, este finul fostului ministru al Educației, Ecaterina Andronescu, pesedistă și „vuvuzea“ antenistă, motiv pentru care s-ar fi alocat circa două miliarde lei (după alte surse, suma fiind de 2.000.000 euro) pentru construcția Catedralei din parcul Casei de Cultură, aflată în prezent în stadiu de stagnare a lucrărilor și oferind zonei, de ani de zile, un aspect mizerabil.
Inițial, aici era paroh Constantin Ungureanu, dar acesta a fost dat la o parte pentru că nu a cotizat suficient și la timp la Teodosie, fiind înlocuit cu Rusu Florin.
Se spune că banii alocați de Secretariatul de Stat pentru Culte, Primăria și Consiliul Județean Constanța ar fi fost împărțiți între Teodosie și Nicolae Adrian Lemeni, secretar de Stat pentru Culte, dar noi nu credem fără probe.
De asemenea, se spune că unul dintre cei doi soți Rusu nu face copii, relația celor doi soți putând fi numită „căsătorie albă“ (nu întrețin relații intime).
Stanca Ciprian, preot la biserica „Sf. Haralambie“, cartierul Tomis Nord, zona Boema, stația „Petrom“. Biserica nu are autorizație de construcție.
Stoichin Ciprian, preot la parohia „Sf. Împărați Constantin și Elena I“ din Constanța, Consilier Administrativ bisericesc, membru al Permanenței Consiliului Eparhial.
Este venit de prin părțile Olteniei. În anul 2013 a fost protagonistul unui scandal sexual, întrucât, împreună cu preotul Cojocaru Ciprian, alt consilier al lui Teodosie, apare într-o înregistrare video cu o prostituată.
În dosarul aflat pe rolul instanței penale, preotul a declarat că a fost victima unei înscenări pusă la cale de o „credincioasă“, aflată în complicitate cu alți doi preoți (unul dintre aceștia fiind membru al corului „Armonia“ al Arhiepiscopiei), care l-a ispitit să consume alcool, după care l-a atras în păcatul desfrâului și l-au șantajat! Probabil din această cauză, Ciprian Stoichin este numit și „futacul Arhiepiscopiei“. (http://www.realitatea.net/preot-filmat-in-ipostaze-jenante-alaturi-de-o-prostituata–scandal-sexual–doi-tineri–trimisi-in-judecata-pentru-santaj_1711636.html).
Se spune despre el că și-ar fi pus casa gaj în folosul Arhiepiscopie, pentru ca instituția să obțină credite sau pentru a se accepta eșalonarea la plată a datoriilor.
Tănăsescu Eugen, preot la parohia „Sf. Îngeri“, Constanța, Consilier Comunicare, membru al Permanenței Consiliului Eparhial; individ obsedat după imaginea proprie și ahtiat după putere, motive pentru care este dispus oricând să-l trădeze pe Teodosie.
A mințit grosolan și a manipulat presa de fiecare dată când a fost în interesul lui Teodosie. A vrut să își publice doctoratul la editura Patriarhiei Române, dar Patriarhul Daniel i-a dat un flit cât Palatul Patriarhiei.
I se mai spune și „9 x 1“, având în vedere că se recomandă ca preot, inginer, jurnalist, persoană publică, rezistenta.ro ajutându-l să-și mai completeze „cartea de vizită“ cu sudor, omnivor, instalator, conservator, cățărător…
Teotim Popa, starețul mănăstirii din Murfatlar. (http://www.dezvaluiri.ro/investigatii/investigatii/510956-video-manastirea-staretului-bataus-pune-in-pericol-bisericutele-rupestre-de-la-murfatlar).
La data de 27 august 2010, Arhiepiscopia Tomisului a aflat (dintr-un ziar central) despre starețul mănăstirii din Murfatlar. Acesta l-a snopit în bătaie pe un cetățean, care trecea prin curta mănăstirii. (https://www.youtube.com/watch?v=OnEe4AXUXhk).
Faptul a scandalizat întreaga opinie publică, motiv pentru care Arhiepiscopia s-a autosesizat și l-a suspendat temporar pe stareț de la slujire și a dispus trimiterea acestuia în judecata Consistoriului Eparhial.
În urma Consistoriului s-a stabilit că bătăușul din imagini nu este starețul Teotim, ci o persoană care seamănă izbitor cu el (!?), deși Arhiepiscopia confirmă ca în imagini apare mănăstirea cu acoperișul schimbat, în urma unei donații făcute de un doctor, în consecință starețul rămânâd în funcție, la luarea acestei decizii avându-se în vedere și faptul că Teotim Popa a contribuit/ ajutat la ridicarea mănăstirii respective!
Tican Vasile, preot, originar din Aninoasa, jud. Argeș, a fost adus la Constanța de Teodosie (odată cu preotul Florin Ciutoiu), după instalarea acestuia ca arhiepiscop al Tomisului (2001).
Slujește la Cimitirul Central Constanța, fiind unchiul lui Florin Ciutoiu de la Cernavodă (Florin Ciutoiu este căsătorit cu verișoara lui Teodosie).
Vasile Tican a fost condamnat (în calitate de director al S.C. Nazarcea S.A.) la 2,4 ani cu suspendare, pentru abuz în serviciu, conform sentinţei penale nr. 1209/ 2007 din dosarul 8415/ 212/ 2006, menţinută prin Decizia penală 171/ 2008 de Curtea de Apel Constanţa.
Se pare că Vasile Tican a luat asupra sa vinovăția defrișării fermei Nazarcea, salvându-l pe Teodosie.
Conform Regulamentului B.O.R. nu mai are dreptul să slujească.
Vasile Adrian, preot la parohia „Sf. Gheorghe“, Constanța, profesor universitar la Facultatea de Teologie si Președintele Consistoriului, omul prin care se decide orice fel de sancțiune împotriva preoților.
A comis un accident și a fost trimis în judecată pentru vătămare corporală din culpă, conform dosar 12208/ 212/ 2008, dar, în urma înțelegerii cu victimele, dosarul a fost clasat.
Vârlan Vasile, preot la biserica „Sf. Nicolae“ din Coiciu, fost informator al Securității (nume conspirativ „Leoveanu“).
***
În următoarele zile, dictatura netrebnicului Teodosie va lua sfârșit.
Constanța și oamenii ei se leapădă astfel de unul dintre dintre cele mai infecte gunoaie, care i-au murdărit și compromis imaginea.
Timp de peste 15 ani, acest individ odios și-a bătut joc de tot ce a atins: preoți umiliți și familiile acestora grav afectate (https://rezistenta.ro/teodosie-netrebnicule-jos-labele-de-pe-preotul-ciulei/), ferma Nazarcea defrișată și abandonată (350 ha), crama din satul Culmea (634.751 litri de vin si 95.281 litri derivate din vin) sigilată și în litigiu, parcuri și arhitectura orașului Constanața compromise, biserici odioase (https://rezistenta.ro/cuibusor-de-nebunii-cu-cruce-tramvai-si-drapelul-romaniei/), credincioși alungați, tineri batjocoriți din cauza deviațiilor sale sexuale (https://www.youtube.com/watch?v=ibQyohh-mVs), mită, șpăgi, bani furați, fonduri deturnate, câte și mai câte ticăloșii comise[1]. (https://www.youtube.com/watch?v=qwA0WCOFet0).
Doamne, ferește-ne și apără-ne de un alt asemenea netrebnic și Antihrist!
[1] Preot Ion Buga, Ciprian Mega, „Fascinația haosului“, 2009, Editura Sf Gheorghe Vechi; Preot prof. Ion Buga, „Rugați-vă pentru fratele Teoctist“, 2005, Editura: C.N.I. Coresi S.A., București.
Rușineee celor care au imbracat haina preoţeaca si o pateaza cu : banii primiţi / luaţi de la naivi si creduli, adica de la noi, oamenii ! RUSINEEE, CA VA INSUȘIŢI BANII CELOR MULŢI SĂRACI, NAIVI SI TOTODATĂ DE BUNĂ CREDIN ŢĂ ! RUȘINEEE, CA AŢI CUMPARAT ȘI VÂNDUT DARUL LUI DZEU, PREOŢIA !
Domnilor preoți chiar nu va este rusine sa susțineți acest spagar ,pentru ca justiția va dovedi vinovăția lui .Sunteti penibili !
Să fie păcatul dumneavoastră, pentru că publicați așa ceva, fără să aveți informații pertinente și corecte! Ați fost dezinformat și îi dezinformați și pe alții ! Denigrați imaginea unor preoți cu HAR! Dar Dumnezeu e deasupra și le vede pe toate! Nicio faptă nu va rămâne nesecotită!