De ce doctorița Anamaria Ciobotaru nu poate fi motostivuitor?

0
2241
Anamaria Ciobotaru și Grațiela Drăghici sau o fotografie care demonstrează că nu toți agramații sunt anonimi (fotomontaj).
Motto:  „Profesorul trebuie să aibă şi responsabilitate, dar şi demnitate!”[1]
(prof. Vasile Nicoară, director al Colegiului Naţional „Mircea cel Bătrân” din Constanța)
Lucrarea de doctorat a Anamariei Ciobotaru poate fi considerată una dintre cele mai acceptabile explicații la „celebra” nedumerire: DE CE O FEMEIE NU POATE FI MOTOSTIVUITOR (vezi aici).
Înainte de a deveni DOCTOR, agramata a fost doctorand[2], postură în care a beneficiat de o serie de compensații financiare, care, evident, în cazul în care va fi dovedit plagiatul, vor fi calculate și recuperate de la posibila escroacă și impostoare.
Pentru că este posesoarea diplomei de doctor, agramata Anamaria Ciobotaru primește un spor de doctorat de 950 lei/ lună.
Graţiela Drăghici (P.S.D.) - şefa Agenției Naționale pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați (A.N.E.S.) a declarat prostește: - „Legea e foarte clară. Expertul poate atrage semnal din perspectiva unor stereotipuri legate de meserii masculinizante. De ce o femeie nu poate fi motostivuitor? Pentru că sunt, dar sunt puține. De ce un bărbat nu poate fi om de servici?” (sic!). Creatura are un salariu lunar de 8.100 de lei net.
Graţiela Drăghici (P.S.D.) – şefa Agenției Naționale pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați (A.N.E.S.) a declarat prostește: – „Legea e foarte clară. Expertul poate atrage semnal din perspectiva unor stereotipuri legate de meserii masculinizante. De ce o femeie nu poate fi motostivuitor? Pentru că sunt, dar sunt puține. De ce un bărbat nu poate fi om de servici?” (sic!). Creatura are un salariu lunar de 8.100 de lei net.
Acesta se adaugă la salariul de bază de 4.803 lei, plus gradația de merit de 1.410 lei, în TOTAL 7.163 lei/ lună (conform topicului „Transparența veniturilor salariale” de pe site-ul Colegiului Pedagogic Constanța (vezi aici).
Totuși, pentru că nesimțirea și impertinența sunt printre cele mai jalnice metehne ale oamenilor, agramata Anamaria Ciobotaru continuă să se prezinte în fața propriilor colegi și, mai ales, a elevilor din Colegiul Pedagogic, deși unii dintre aceștia sunt cu mult peste nivelul ei de pregătire.
Mai mult decât atât, o credem în stare să se jure pe gramatica limbii române că nu a plagiat lucrarea de doctorat!
Așa cum v-am adus la cunoștință, lucrarea de DOCTOR în FILOLOGIE este suspectă de plagiat și autoplagiat, fiind contestată de REZISTENTA.ro atât la Universitatea „Ovidius”, instituția care i-a eliberat hârtia, cât și la C.N.A.T.D.C.U., instituția care trebuie să o lase fără hârtie (vezi aici).
Chiar în situația absurdă în care lucrarea de doctorat a Anamariei Ciobotaru nu va fi declarată oficial PLAGIAT (în România este posibilă orice aberație), se vede tocmai de pe cea mai îndepărtată stea din Univers[3] că așa-zisa „teză de doctorat” este o făcătură ordinară, o enormă escrocherie, o imensă impostură, o colosală jignire, o sfidare nerușinată a inteligenței, o încălcare grosolană a criteriilor etice, o gravă batjocorire a conștiinței profesionale și, totodată, o fraudare a banului public.
Oricâte justificări ar putea găsi, Anamaria Ciobotaru, deși este profesor de limba română și, după cum pretinde!, asistent universitar la Universitatea „Ovidius” din Constanța, dar și DOCTOR în FILOLOGIE, este o jalnică agramată (vezi aici), dovedind mari și grave lipsuri în cunoașterea gramaticii/ limbii române, felul în care aceasta scrie și se exprimă fiind intolerabil pentru pregătirea pe care o pretinde că o posedă și funcția de director pe care o ocupă.
Anu NU are mere, Ana are mari probleme... cu gramatica și teza de doctorat.
Ana NU are mere, Ana are mari probleme… cu gramatica și teza de doctorat.
Erorile și ororile gramaticale ale Anamariei Ciobotaru sunt de notorietate atât în sediul Colegiului Pedagogic, cât și în curtea instituției, și provoacă nu numai consternare, ci și hohote de râs printre cadrele didactice, elevi și părinți.
  • ¶ printre alte „perle”, folosește frecvent, în cadrul discursurilor interminabile și, de cele mai multe ori, lipsite de conținut, din Consiliul Profesoral, acolo unde îi apostrofează și îi intimidează pe profesori, cuvinte ca: „bacaloriat, „escursie”, „esplicație”, „trebui să”;
  • ¶ în mesajele scrise pe WhatsApp sau e-mail scrie: „Te rog să vi la mine în birou!”, „Ști copii care…”; „Am pus femeia de servici să stea de bonton (în loc de „Am pus femeia de serviciu să stea planton!”), „Când am plecat l-a olimpiadă…”;
  • ¶ a scris pe condică un anunț: „Orele semnate nu vor fi renumerate!”;
  • ¶ a scris „Se organizează concurs de informaticean” (anunț afișat la poarta Colegiului – Școală Europeană).
  • ¶ face aprecieri jignitoare la adresa unor colegi/ părinți/ elevi, folosind expresii de genul: „retardul de…”, „handicapatul de…”, „prostul de…”.
Iată, așadar, pe mâna cui este lăsată, în general, reforma învățământului românesc și, în special, pregătirea și formarea unora dintre elevii constănțeni!
Dovezi în acest sens am prezentat în articolele anterioare (vezi aici, aici și aici), dar mai sunt multe asemenea erori, la fel de prostești, ceea ce ar duce pe oricine de la starea de suspiciune la convingerea că lucrarea respectivă este un plagiat/ autoplagiat.
Anamaria Ciobotaru (agramată) - 4.803 lei (salariul de bază) + 1.410 lei (gradația de merit) + 950 lei (spor de doctiorat) = 7.163 lei/ lună.
Anamaria Ciobotaru (agramată): 4.803 lei (salariul de bază) + 1.410 lei (gradația de merit) + 950 lei (spor de doctorat) = 7.163 lei/ lună.
Din multitudinea de astfel de greșeli elementare de gramatică, inacceptabile la acest nivel, cauzate de superficialitate, incompetență și iresponsabilitate (lipsa și adăugarea de litere, inversarea acestora în cadrul cuvintelor, neutilizarea virgulelor sau, dimpotrivă, folosirea inadecvată a acestora în cadrul propozițiilor/ frazelor, dezacorduri grosolane etc.), am selectat doar câteva, pe cele care evidențiază cât se poate de convingător că Anamaria Ciobotaru nu este numai o agramată de nivelul clasei a V-a, dar nu are habar de modul de scriere și, pe cale de consecință, nici de pronunția acestora:
● de aceași părere, în loc de aceeași părere (pag. 33);
propiei, în loc de propriei (pag. 56); – aceeași eroare și la pag. 162!
● observant, în loc de observat (pag. 82); – aceeași eroare și la pag. 124, 152, 178, 182 și 190!
● suferinții, în loc de suferinței (pag. 82, 83);
„Comfortabil”, coana doctor Ciobotaru? (pag. 90).
„Comfortabil”, coana prof. asist. univ. doctor Ciobotaru, director de Colegiu Național Pedagogic, expert în limba română și formator de elevi, cadre didactice și directori?!?!? (pag. 90).
comfortabil, în loc de confortabil (pag. 70, 90);
discomfort, în loc de disconfort (pag. 131);
● metmofozare, în loc de metamorfozare (pag. 107);
repaos, în loc de repaus (pag. 109);
● limitele a trei parametrii, în loc de limitele a trei parametri (pag. 111);
● abea, în loc de abia (pag. 113);
● trișindu-și, în loc de trișându-și (pag. 146);
propiilor, în loc de propriilor (pag. 162); – aceeași eroare și la pag. 56!
● detașază, în loc de detașează (pag. 173);
orcărui, în loc de oricărui (pag. 182);
Cuvântul „reminisciențe” este scris eronat de două ori pe aceeași pagină, deci este exclusă posibilitatea unei justificări puerile din partea doctorei-filologe, dovedindu-se astfel că madam Ciobotaru habar nu are cum se scrie/ pronunță corect cuvântul reminiscențe!!!
Anamaria Ciobotaru, o „reminisciență” a directorului comunist Constantin Vitanos, scrie așa cum vorbește, dar și invers!
reminisciențe, în loc de reminiscențe (pag. 189);
● această trăsătură comună a personajelor celor doi autori i-au determinat pe criticii literari, în loc de această trăsătură comună a personajelor celor doi autori i-a determinat pe criticii literari (pag. 111);
„omul-carcasă” a lui Dali, în loc de „omul-carcasă al lui Dali” (pag. 147); – aceeași eroare și la pag. 152!
camil petrescian, în loc de camilpetrescian (pag.126); – aceeași eroare și la pag. 107 și 163!
în cazul personajelor damnate ale lui Poe, ca și a tuturor celorlalte personaje, în loc de în cazul personajelor damnate ale lui Poe, ca și al tuturor celorlalte personaje (pag. 162).
care nu este nici pe de parte, în loc de care nu este nici pe departe (pag. 34).
De asemenea, aceeași individă, în aceeași lucrare, face o confuzie gravă și utilizează prepoziția datorită[4] în locul locuțiunii prepoziționale din cauza[5], ca în exemplele de mai jos:
● este captiv mai ales datorită faptului că nu poate exprima ceeea ce gândește, în loc de este captiv mai ales din cauza faptului că nu poate exprima ceea ce gândește (pag. 145);
Confuzie gravă și utilizarea prepoziției "datorită", în locul locuțiunii prepoziționale din cauza", "cauzată de".
Confuzie gravă și utilizarea prepoziției „datorită”, în locul locuțiunii prepoziționale „din cauza” sau „cauzată de”.
a exacerbării simțurilor datorată condiției de bolnav permanent, în loc de a exacerbării simțurilor cauzată de condiția de bolnav permanent (pag. 156);
iau naștere datorită nevoii stringente, în loc de iau naștere din cauza nevoii stringente (pag. 158);
mai ales datorită perspectivei sumbre, în loc de mai ales din cauza perspectivei sumbre (pag. 187);
Pe cale de consecință, în contextul întregii lucrări, este greu de crezut că aceeași agramată, care scrie, atenție!, într-o lucrare de DOCTORAT în FILOLOGIE, cuvinte ca: aceași, comfortabil, discomfort, propiei, repaos, abea, detașază, orcărui, reminisciențe, observant, comite dezacorduri grosolane și alte fracturări grave ale gramaticii și limbii române, ar putea avea cunoștințe pentru utilizarea unor cuvinte[6] ca: ● transgresare (pag. 5, 64, 170); ● extrovertire (pag. 19); ● confesiv (pag. 29); ● oniric (pag. 37, 67, 123, 124, 160); ● mimesis (pag. 38); ● auctorial (pag. 39, 95); ● schizomorf (pag. 43); ● regentat (pag. 52); ● panoptic (pag. 66, 101); ● paratopie (pag. 73, 80, 82, 83, 85, 90); ● nomadism (pag. 84); ● contingent (pag. 95, 96); ● ipostaziat (pag. 101, 104, 116); ● emersiune (pag. 118); ● incipit (pag. 130); ● confesiv (pag. 134); ● hermeneutic (pag. 177) etc.
De asemenea, dacă mai investigăm și utilizarea unor astfel de cuvinte în unele formulări contextuale, unele părând cu mult peste capacitatea agramatei, consternarea analizatorului este cu atât mai mare, iar convingerea că acestea au fost/ sunt preluate din alte lucrări sau că, parțial, lucrarea este redactată de altcineva, crește proporțional.
♦ ♦ ♦
În contradicție flagrantă cu aceste erori grave, cu mult peste limita obrăzniciei și imposturii, agramata Anamaria Ciobotaru se pretinde EXPERT în limba și literatura română, FORMATOR de elevi, cadre didactice, directori de școli și specialiști, așa cum rezultă din C.V.-ul său (vezi aici).
Agramata Anamaria Ciobotaru se pretinde EXPERT în limba și literatura română, FORMATOR de elevi, cadre didactice, directori de școli și specialiști, participantă la ELABORAREA de subiecte, programe (unele cu caracter național!), ghiduri, cursuri etc.
Agramata Anamaria Ciobotaru se pretinde EXPERT în limba și literatura română, FORMATOR de elevi, cadre didactice, directori de școli și specialiști, participantă la ELABORAREA de subiecte, programe (unele cu caracter național!), ghiduri, cursuri etc.
Citiți și cruciți-vă!
  • Expert pe termen scurt în cadrul proiectului Restrucurarea curriculumului național în învățământul liceal;
  • Expert elaborare itemi în cadrul proiectului Instrumente digitale de ameliorare a calităţii în învăţământul preuniversitar, POSDRU1/1.1/S/3;
  • În atenția expertei și formatoarei Anamariei Ciobotaru!
    În atenția expertei și formatoarei Anamaria Ciobotaru!
    Formator în cadrul proiectului Formarea continuă a profesorilor de limba română, engleză și franceză în societatea cunoașterii; ● Formarea continuă a cadrelor didactice (august 2010 – ianuarie 2011); Formator de specialişti în evaluare pentru aria curriculară Limbă şi comunicare în Instrumente digitale de ameliorare a calităţii în învăţământul preuniversitar, POSDRU1/1.1/S/3; Formarea responsabililor de catedră din liceele din judeţul Argeş, aria curriculară Limbă şi comunicare; ● Formator acreditat de CNFP pe Abilități de comunicare, Legislație școlară, Școală și comunitate în cadrul Programului Phare RO – 2004/ 016-772.01.01.02 – Acces la educație pentru grupurile dezavantajate; director al Centrului local de formare a mediatorilor școlari; ● Formarea mediatorilor şcolari din judeţul Constanţa; ● Formator acreditat de CNFP pe Noi didactici în viziune transdisciplinară în cadrul Programului Phare – Profesorul 2000+; ● Formarea cadrelor didactice din ciclul liceal; ● Formator la disciplina limba şi literatura română în cadrul Programului Naţional vizând dezvoltarea competenţelor de evaluare ale profesorilor din învăţământul preuniversitar de stat; ● Formarea cadrelor didactice de limba şi literatura română din judeţul Constanţa; ● Formator pe Management educaţional şi Comunicare şi curriculum; ● Formarea directorilor de şcoală.
De asemenea, aceeași individă agramată, nefiindu-i îndeajuns să-și etaleze prostiile în lucrarea de doctorat și chiar în fața propriilor colegi și elevi, este o participantă activă la ELABORAREA de subiecte, programe (atenție!, unele cu caracter național!), ghiduri, cursuri etc. (vezi aici sursa):
● Elaborarea programelor școlare la disciplina Limba și literatura română; ● Elaborare programe scolare pe discipline/ module, an studiu (perioada 2011 – 2012); ● Elaborarea a 625 de itemi la disciplina limba şi literatura română şi încărcarea lor pe platforma digitală creată în cadrul proiectului; ● Elaborare subiecte pentru pregătirea examenelor naţionale (octombrie 2007 – octombrie 2008); ● Coordonatorul directorilor de școala incluși în Programul internațional Îmbunătățirea managementului școlar prin utilizarea rețelelor și prin dialog internațional; ● Elaborarea ghidului internațional al directorilor de școală – modul Școală și comunitate; ● Elaborare curs în vederea formării directorilor de școală (mai 2008 – iunie 2008).
De unde se poate concluziona că prezența în învățământ a unui asemenea specimen este cu atât mai intolerabilă, rușinoasă și toxică.
Catch061C(04-18-(04-25-11-31-47)„De ce doctorița Anamaria Ciobotaru nu poate fi motostivuitor?” 
Pentru că motostivuitorul este mult mai util, mai capabil și are și el demnitatea lui.
Nota redacției
Așteptăm, în continuare, următoarele:
¶ dreptul la replică al Anamariei Ciobotaru;
¶ citarea noastră în instanță;
¶ invitarea noastră la proxima întrunire a Consiliului de Administrație al Colegiului;
¶ invitarea noastră la proxima întrunire a Consiliului Profesoral al Colegiului;
¶ organizarea unei conferințe de presă (la care, evident, să fim invitați);
¶ scrisoare de protest din partea cadrelor didactice, elevilor și/ sau părinților (nume/ prenume/ semnătura).

Anamaria Ciobotaru, agramată nerușinată,

D E M I S I A!


[1] (vezi aici).
[2] Beneficiile pentru doctoranzi sunt stipulate de lege: Pe toată durata activității, doctorandul de la forma cu frecvență beneficiază de recunoașterea vechimii în muncă, de alte drepturi și obligații ce revin salariatului, precum și de dreptul de a desfășura activități didactice prin cumul sau prin plata cu ora, în limita a cel mult jumătate din norma unui asistent universitar (art. 8 din H.G. 37/ 1999). Pe toată durata activității, doctorandul de la forma de învățământ cu frecvență, care obține bursă, beneficiază de recunoașterea vechimii în muncă, de alte drepturi și obligații ce revin salariatului, precum și de dreptul de a desfășura activități didactice prin cumul sau prin plata cu ora, potrivit contractului de studii de doctorat (art. 23 din H.G. 567/ 2005).
[3] GRB 090423 – cea mai îndepărtată stea din Univers, aflată la circa 13 miliarde ani-lumină de Pământ. Viteza luminii este de circa 300.000 km/ sec.
[4] Datorită – prepoziţie, cu sensul: mulţumită, graţie; se foloseşte în contexte cu efecte pozitive; cea mai simplă formă de verificare este înlocuirea în context a prepoziţiei datorită cu sinonimul mulţumită.
[5] Din cauza/ din cauză – locuţiune prepoziţională, cu sensul: din pricina; se foloseşte în contexte cu efecte negative.
[6] Am selectat numai cuvintele din textul atribuit autoarei, nu și pe cele din cadrul unor citate din alți autori
 

Comentează pe Facebook

Articolul precedentDoctoratul Anamariei Ciobotaru – contestat la Universitatea „Ovidius” și C.N.A.T.D.C.U.
Articolul următorAgramata Anamaria Ciobotaru a acționat REZISTENTA.ro în instanță
CUMPĂNĂ C. CONSTANTIN - jurnalist • licenţiat al Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice „David Ogilvy”; •1995-coautor la realizarea filmului pentru TV „Am muncit ca să te cresc“ - premiul pentru „Cel mai bun film de anchetă pe anul 1995“; •1995-coautor la realizarea filmului pentru TV „Şi Dumnezeu se odihnește“, despre catastrofa navală din 4/5 ianuarie 1995, filmt selectat pentru concursul A.P.T.R.-1996; •1996-realizator al filmului pentru TV „Oameni pe care numai Iisus îi poate săruta“, despre viaţa oamenilor bolnavi de lepră din Dispensarul din Tichileşti-Tulcea; selectat pentru concursul A.P.T.R.-1996; selectat pentru Festivalul MEDIAFEST-Costineşti-1996, nominalizat pentru Gala Laureaţilor; •1990-2008-autor a numeroase ştiri, anchete, investigaţii, reportaje, interviuri, precum şi realizator de emisiuni pentru televiziune; •2006-autorul cărţii „Tragedia navei «Independența»“; •2007-coautorul cărţii „Catastrofa navei «Unirea»“; •2008-coautorul cărţii „Naufragiul navelor «Paris» şi «You Xiu»“; •2009-autorul cărţii „Terente“ (vol. I şi II); •2011-coautorul cărţii „Amintiri despre o flotă pierdută“ (vol. I şi II); •2011-membru de onoare al Ligii Militarilor Profesioniști; •2011-membru al Ligii Navale Române; • 2017 - "Elena de la Dunăre și Mare" - Film documentar (Elena Roizen), Redactor.