În istoria Ortodoxiei au existat mai multe sinoade care au emis decizii necanonice și anticreștine, un astfel de sinod fiind numit SINOD TÂLHĂRESC de către Sfinții Părinți.
Ei bine, un asemenea Sinod Tâlhăresc a avut loc în zilele de 17 și 18 august 2017, care a confirmat atenționările („Să nu aveți așteptări prea mari de la Sinodul din 17, 18 august!”) făcute de REZISTENTA.ro, privind influența malefică a episcopilor homosexuali din așa-zisul Sfânt Sinod și previziunile noastre privind punerea „patrafirului pe țambal” în scandalul homosexualilor din conducerea B.O.R. (vezi aici).
Un comunicat sec al „Sfântului” Sinod al B.O.R. (18 august 2017) dovedește batjocorirea și jignirea inteligenței (a câta oară?) a milioanelor de credincioși din cadrul Bisericii Ortodoxe Române (vezi aici), arătând că episcopul Corneliu Onilă al Hușilor „a hotărât să se retragă din slujirea de Episcop al Huşilor și să rămână în ascultare deplină față de Sfântul Sinod”.
Corneliu Onilă a fost rugat să nu mai slujească!
La data de 21 iulie 2017, același Sinod mitropolitan a revenit cu un comunicat bâlbâit și nerușinat, în care anunță că „ierarhii prezenți au solicitat Episcopului Hușilor să nu mai slujească Sfânta Liturghie și celelalte slujbe bisericești, până la proxima ședință a Sfântului Sinod”.
Fricosul și perversul Teofan Savu Sinaitul nu și-a asumat atunci nicio răspundere, aruncând „izmenele murdare” ale lui Onilă în ograda Patriarhiei Române (vezi aici).
Rețineți că „s-a solicitatˮ, nu „s-a hotărât” sau „s-a impus”, porno-episcopului să nu mai efectueze slujbe!!!
Prin urmare, hotărârea Sinodului Tâlhăresc din zilele de 17 și 18 august 2017 îi asigură lui Corneliu Onilă revenirea oricând în viața bisericească, ticăloșii sinodali, în mârșava lor tradiție, urmărind cu grijă să nu creeze un precedent periculos (pentru ei!) privind caterisirea unui episcop ortodox. Mare este iubirea între homosexuali!
De asemenea, trebuie reținut și faptul că ticălosul Episcop Corneliu Onilă, protagonistul acelui film „de referință” (vezi aici) privind practicile homosexuale, nu a primit nici măcar un avertisment din partea Sinodului Tâlhăresc.
Vom demonstra mai jos că acceptarea demisiei/ retragerii Episcopului de Huși a fost/ este necanonică din punct de vedere al Bisericii Ortodoxe Române și, de asemenea, vom demonstra că, în mod real, episcopul Corneliu Onilă este în continuare episcop cu drepturi depline în Biserica Ortodoxă Română, el fiind doar retras din funcția de episcop de Huși!
În acest sens, pentru a ne argumenta necanonicitatea deciziei Sfântului Sinod din zilele de 17 și 18 august 2017, facem referire la chiar Sfintele Canoane ale Ortodoxiei.
Iată cuvintele Sfântului Chiril, Patriarh al Alexandriei, cuprinse în Canonul 3 – Retragerea din scaun. Demisia din ierarhie:
„Iar scrisoarea de demisie zice că n-a dat-o de a sa bunăvoie, ci din constrângere și de frică, și în urma amenințării unora; dar și, de altfel, nu este în conformitate cu legiuirile bisericești ca unii dintre preoți să dea scrisori de demisie (sublinierile aparțin redacției rezistenta.ro – n. red). Că de sunt vrednici de a sluji, să rămână în această slujbă, iar dacă nu sunt vrednici, să nu iasă prin demisie, ci mai vârtos fiind osândiți pentru fapte în privința cărora cineva i-ar fi acuzat că sunt împotriva a toată rânduiala. Salută comunitatea fraților de la tine. Cea de pe lângă noi te salută întru Domnul.”
Canonul face referire la episcopul Petru, care se retrăsese din scaunul de episcop în urma unor acuze aduse asupra sa. Sfântul Chiril, în calitate de Patriarh al Ierusalimului, nu este de acord cu actul episcopului, întrucât demisionarea/ retragerea episcopului „nu este în conformitate cu legiuirile bisericești”. Sfântul Patriarh cerea osândirea/ pedepsirea canonică a episcopilor/ preoților „dacă nu sunt vrednici”.
Pe când o paradă a homosexualilor din Sinodul B.O.R?
În comunicatul nerușinat al Sfântului Sinod Tâlhăresc nu am găsit, așa cum era firesc, niciun articol modificat sau schimbat din Statutul de organizare şi funcționare a Bisericii Ortodoxe Române sau din Regulamentul autorităților canonice disciplinare şi al instanțelor de judecată.
Un for de conducere responsabil trebuia să comunice, tuturor clericilor și credincioșilor din B.O.R., care sunt modificările făcute la Statut și Regulament (orice apariție și/ sau modificare legislativă efectuată de Parlamentul sau Guvernul României este publicată în Monitorul Oficial).
Pe cale de consecință, turma de dobitoace (în opinia sinodalilor) a milioanelor de credincioși ortodocși români nu trebuie să cunoască modul în care poate fi judecat un „înalt ierarh” al B.O.R. (să nu mai spunem că modificările la Statutul de organizare și funcționare al B.O.R. nu pot fi efectuate fără avizul Guvernului României).
Păcatele grave sunt și vor rămâne ale acestor ticăloși, căci, în această țară, sunt și români care mai gândesc și nu pot fi prostiți de o gașcă de derbedei.
Pederastul Onilă este, în continuare, episcop!
Comunicatul conducerii B.O.R. anunță că, de fapt, episcopul homosexual Corneliu Onilă nu a fost sancționat de către colegii săi ierarhi, confirmându-se astfel previziunile noastre din articolul REZISTENȚA.ro privind șantajul ordinar al episcopului Corneliu Onilă până la nivel de Patriarh (vezi aici). Daniel știe de ce!
„Retragerea din funcția de Episcop al Hușilor” presupune faptul că pederastul Corneliu Onilă este, în continuare, episcop al Bisericii Ortodoxe, poate săvârși oricând orice slujbă, inclusiv hirotonire de preoți, și se bucură oricând de toate drepturile și onorurile unui episcop ortodox.
Vă reamintesc că nici Sinodul mitropolitan al Mitropoliei Moldovei și Bucovinei, condus de pseudo-puritanul Mitropolit Teofan Savu Sinaitul, nu i-a aplicat vreo pedeapsă porno-episcopului Onilă.
Primul comunicat, cel din 14 iulie 2017, al Mitropoliei Moldovei și Bucovinei anunța doar regrete pentru situația creată (vezi aici).
Homosexualitatea din B.O.R. are vechi tradiții
Din articolul publicat de „Vremea Nouă – liderul presei vasluiene” – aflăm că, la vremea respectivă și pe același model, episcopul de Huși Nicodim Munteanu, acuzat și el de homosexualitate, s-a retras pentru o perioadă la Mănăstirea Neamț, după care a revenit în forță, ajungând Patriarh al Bisericii Ortodoxe Române. Deci, pe cale de consecință, ne putem aștepta ca, peste câțiva ani, într-un context politic favorabil, să-l vedem la conducerea B.O.R. pe Preafericitul Patriarh Homosexual Corneliu Onilă (vezi aici).
Și pentru că este la modă prostirea populației prin manipulare cu diversiunea securistică a unor inventate atacuri murdare ale Rusiei la adresa „neprihănitei fecioare virgine” B.O.R., anunțăm pe diversioniști că apucăturile homosexuale ale fostului Patriarh Nicodim Munteanu au fost dobândite în timpul studiilor sale la Academia duhovnicească de la Kiev (între anii 1890-1895, vezi aici), ceea ce relevă faptul că nici ortodoxia rusă nu duce lipsă de homosexuali, fiind problema internă a Bisericii Ortodoxe din Rusia să-și curețe ograda de ticăloșii săi.
În ticăloasa lor tradiție, sinodalii ortodocși români au dovedit că legendarul Ali Baba și banda lui de 40 de hoți erau cu mult mai morali decât „Sfântulˮ Sinod şi Sinodul Permanent ale Bisericii Ortodoxe Române, care s-au întrunit în „şedinţe de lucru”.
Moralitatea bandei de hoți a lui Ali Baba derivă din faptul că tâlharul și bandiții lui ticăloși nu se pretindeau SFINȚII LUI DUMNEZEU, pentru că ei jefuiau, tâlhăreau și violau fără să aibă pretenția ca lumea să-i numească „Preafericite” Ali Baba sau „Înalt Prea Sfințite” Hoț, Jefuitor, Homosexual, Curvar, Pedofil, Bețiv, Desfrânat, Simoniac ori „Prea Sfințite” Ticălos.
Sfinții Părinți ai Ortodoxiei au stipulat (după mult post, rugăciune și trăire ascetică) că cel mai mare păcat nu este ca omul să fie rău, ci ca, în viclenia lui, omul rău să vrea să pară a fi om bun și cinstit. De aceea sunt cu mult mai periculoși „preasfințiții” din Sinodul B.O.R., decât bandiții ticăloși ai lui Ali Baba.
Dureros și revoltător este și faptul că preoțimea ortodoxă română, deși este extrem de nemulțumită, tace în mod laș, de parcă ar fi anesteziată cu agheazma episcopilor ticăloși și homosexuali.
Această stare este foarte posibilă și de frica acuzelor canonice de neascultare, întrucât preotul de mir Cristian Pomohaci, acuzat și el de practici homosexuale, dar fără să fi existat probe atât de concludente ca în cazul episcopului porno Corneliu Onilă, a fost caterisit rapid, caterisirea însemnând, în termeni bisericești, pierderea harului preoției și interzicerea dreptului de a mai practica vreodată preoția sau vreo slujbă ce presupune demnitatea preoțească (vezi aici).
Cu mâhnire constat că, în lașitatea lor, preoții se scuză – în cele mai multe cazuri -, cu întreținerea copiilor și soțiilor, a părinților și caselor lor, în fapt ei bucurându-se la câteva prosoape, câțiva colaci, vinul, uleiul și arginții primiți la slujbele specifice. Adevărul, Lumina și Dreptatea s-au dus dracului!
Problema noastră, a clericilor și credincioșilor ortodocși români, este să nu permitem ca o gașcă de hoți, ticăloși, desfrânați și ucigași de suflete să conducă și să compromită în continuare turma Bisericii Ortodoxe Române.
De reținut că județul Bacău este controlat de Ioachim Giosanu – Arhiepiscopul Bacăului și Romanului. Corneliu Onilă, Ioachim Giosanu al Bacăului, Casian Crăciun al Galațiului și Ciprian Spiridon Câmpineanu al Buzăului sunt „băieții tineri și deștepți” impuși în Sinodul B.O.R., încă de pe vremea răposatului Teoctist, de Daniel Ilie Ciobotea – actualul Patriarh.
Ei bine, și cu sprijinul acestora s-a impus Mitropolitul Daniel Ilie Ciobotea al Moldovei și Bucovinei ca să acceadă la funcția de Patriarh al B.O.R. Acum, flăcăii își arată recunoștința, dar și colții de fiare… dresate, lăsând impresia că haita se regrupează.
Oare ce interese se mai ascund în spatele acestei noi și perverse mișcări a episcopului necaterisit?