Warning: Constant DISALLOW_FILE_EDIT already defined in /home3/rezistenta/public_html/wp-config.php on line 206
Anamaria Ciobotaru sau dezastrul de la Colegiul Pedagogic (II) – Rezistenta
Site icon Rezistenta

Anamaria Ciobotaru sau dezastrul de la Colegiul Pedagogic (II)

Neverosimila Anamaria Ciobotaru insistă să demonstreze cât de mare și frumos mirositoare este treaba făcută de ea în Colegiul Pedagogic.

Alte aspecte din același dezastru de la Colegiul Pedagogic 

Din prea multă dragoste de sine

Asta e, nu te pui cu blonda, atât o ajută mintea și, într-un anume fel, se explică de ce nu a intrat „din prima“ la liceu.

Clădirea AMFITEATRU, care, la etajul 1, adăpostește și Grădinița de Aplicație. Tot aici au loc întrunirile Consiliului Profesoral.

Nu vede, nu aude, nu știe, dar își dă cu părerea

Clădirea Grădiniței de Aplicație dispune doar de O UȘĂ, și aceea foarte îngustă. Scara-melc este singura cale de acces/ evacuare la/ de la etajul I al clădirii. Aici își desfășoară activitățile specifice peste 120 de copii, plus cadre didactice. Imaginați-vă ce efecte tragice ar avea un incendiu sau un cutremur!!! Alo, I.S.U.!!!

Analiza SWOT sau alte puncte slabe ale Anamariei Ciobotaru

Totuși, singura excepție a fost reacția cutremurătoare a drept-credincioasei Anamaria, care, la indicatorul Threats (amenințări), referindu-se la pericolul prăbușirii în caz de cutremur a clădirii „de patrimoniu“, a reacționat responsabil cu binecunoscuta și uzata expresie „Aceste lucruri nu depinde de noi!“, făcându-și o cruce mare și încheind evlavios cu rugăciunile „Dă, Doamne, să nu se întâmple!“ și „Înger, îngerașul meu…“

Altă secvență din incinta clădirii-patrimoniu. Scara din imagine duce la etajul 1, unde se află internatul de fete. Noaptea, grilajul se închide și se încuie! Mai există o a doua ușă, dar este blocată/ încuiată permanent! Alo, I.S.U.!!!
Acesta este un Chestionar de satisfacție a elevilor. Citiți, compilați, cruciți-vă și concluzionați ce minte trebuie să aibă autorul acestei aberații.

A ajuns domnu’ Goe să evalueze activitatea unui profesor

De exemplu, ca să înțeleagă și Miss Colegiu: ce capacități are un copil de grădiniță, în vârstă de 3 (trei) ani, sau din ciclul primar, de 6 (șase) – 10 ani, ca să fie capabil să aprecieze activitatea unui educator/ învățător, dar și care este temeiul legal al acestei făcături ordinare?

Aberația rămâne valabilă și pentru elevii din cursurile gimnaziale și liceale, dacă ne referim la aprecierea activității profesorilor.

Anamaria face puțin(e), dar spune lucruri trăsnite

Referitor la programul ÎN EXTENSIE, un fel de After School la nivel primar, se știe că, încă de la începutul anului școlar 2016/ 2017, cadrele didactice implicate îl îndeplinesc ÎN MOD GRATUIT.

Dar, stupoare!, la ultimul Consiliu Profesoral, constrânsă de reacția sălii, mincinoasa și nerușinata a mulțumit formal și cinic tuturor învățătorilor implicați, pentru voluntariatul prestat, deci a recunoscut implicit că a mințit cu obrăznicie când, la începutul anului școlar, le-a impus această obligație, făcându-i să creadă că realizarea acestei activități intră în norma lor didactică și este o sarcină profesională.

Proiecte să fie, dacă o cer interesele, dar să le știm și noi!

Însăși inestimabila Anamaria deține două asemenea proiecte personale (ca profesor, nu ca director!), deci, prin urmare, zice ea, cadrele nu trebuie să de socoteală în fața celorlalți, pentru că, crede ea, nu au fost utilizați bani publici (cum s-a discutat prin școală de către cei care au sesizat absurdul revoltător al situației), ci din fonduri europene.

Altfel spus, neuronii ei cred că bani publici sunt numai cei ce provin de la Primăria lui Decebal Făgădău, pentru bursele elevilor și cârpelile la și în construcțiile existente, ceilalți fiind doar niște fonduri europene (așa a crezut și inculpatul Teodosie Petrescu despre fondurile europene de la APIA, solicitate pentru pământurile necultivate de la Nazarcea, de a ajuns, în prezent, să fie trimis în judecată sub control judiciar).

***

Ușa din spatele clădirii de patrimoniu, cu acces în curtea din spate. Așa arată o ușă de „școală europeană”, reprezentativă pentru puturoșenia conducerii Colegiului, în care Anamaria Ciobotaru este cea dintâi și unică.

Acesta a fost și motivul pentru care Mihaela Tudorache, inspector de sector al I.S.J. Constanța, a fost propusă (din 16 decembrie 2016) ca director-adjunct la Colegiul Pedagogic. De cine credeți? De mușchiuloasa Anamaria Ciobotaru.

După mintea Anamariei Ciobotaru, capabilă să confunde grebla cu fregata, elevii, cadrele didactice și părinții sunt PUBLIC. Ca la Administrația Cimitirelor.

Gurile rele dintre gardurile Colegiului, dar și din afara acestuia, vorbesc că, de fapt, Ghiulman Fetta ar conduce instituția, ceea ce nu ne-ar mira, deosebirile dintre capacitățile intelectuale, comportamentul, educația și caracterul celor două personaje nefiind semnificative, unele chiar confundându-se.

Constantin Vitanos.

Tovarășul Constantin Vitanos, fostul director comunist al Colegiului, știe de ce, atât tovarășa Anamaria Ciobotaru, cât și tovarășa Ghiulman Fetta fiind contemporane cu individul și având absolvită „școala de cadre“ a acestuia.

***

Mulți se întreabă insistent cine o susține și de ce pe această Anamaria Ciobotaru. Noi știm cine este specimenul din Ministerul Educației, dar, deocamdată, ne exprimăm doar bănuiala că ea a fost uitată, pur și simplu, la conducerea acestei instituții, așa explicându-se faptul că individa zace pe scaunul de director de peste 11 ani, fără să aibă absolut niciun merit. Dimpotrivă.

***

De același autor și pe aceeași temă vă mai recomandăm:
Anamaria Ciobotaru sau dezastrul de la Colegiul Pedagogic (I)  – (vezi aici).
„Anamaria Ciobotaru, acuzată că a fraudat concursul pentru ocuparea funcției de director al Colegiului Pedagogic Constanța“ – (vezi aici).
„Anamaria Ciobotaru, anomalia de la Colegiul Pedagogic, acuzată de delapidare și deturnare de fonduri“ – (vezi aici).
„Anamaria Ciobotaru continuă să își facă de cap“ – (vezi aici).
„Să vă spălați cu ea pe cap, proștilor și incompetenților!“ – (vezi aici).
Învățământul românesc și „Patrulaterul Bermudelor“ (I) – (vezi aici).
„Mânca-o-ar tata și bunicul de dansatoare la bară!“, Părinții, terminatorii viitorului propriilor copii (II) – (vezi aici).

[1] Analiza SWOT – metodă utilizată cu predilecție în mediul de afaceri, pentru depistarea și evidențierea punctelor tari (Strengths) și slabe (Weaknesses), asociate cu oportunitățile (Opportunities) și amenințările (Threats) existente la un moment dat pe piață. Analiza SWOT este instrumentul cel mai renumit pentru verificarea și analiza poziției strategice de ansamblu a firmei/ afacerii și a mediului acesteia.

Comentează pe Facebook