Warning: Constant DISALLOW_FILE_EDIT already defined in /home3/rezistenta/public_html/wp-config.php on line 206
3 în 1 – Teodosie, „Rambo“ și „Tomiris“ de Constanța – Rezistenta
Site icon Rezistenta

3 în 1 – Teodosie, „Rambo“ și „Tomiris“ de Constanța

„Mache“ al Securității – Șpagoveanu de „Ovidiu“ și Demolatorul de Nazarcea alias Petrescu Macedon din „neamu lu’ Porcu“ zis și Î.P.S. Teodosie Snagoveanu de P.S.D. și-a dat din nou în petec, vrând să iasă în evidență, a câta oară?, ca un saltimbanc de litoral, organizându-și desantarea – ca un „Rambo“ – dintr-o barcă pneumatică a Centrului de Scafandri pe cataroaiele din zona Cazinoului constănțean. Să fi confundat Învierea cu Boboteaza?

Câțiva tineri curajoși, crezând că e Boboteaza, așteptau momentul când profesorul-doctorul-academicianul Teodosie va arunca crucea în apă.

Prea iubitor de sine și de spectacole în aer liber de o stupiditate și o aberaţie sinistră, să ne explice această Tomiris-Corina-Martin în varianta prea păroasă: de unde venea în seara zilei de 30 aprilie, ora 23:50, și ce căuta în barca pneumatică? S-a îmbarcat de bunăvoie sau cineva, poate Dracu’, l-a ispitit sau l-a forțat? LUMINA era chiar din cea adusă de la Ierusalim?…

Ei, da, să te plimbi pe faleza Cazinoului și să te întâlnești în miez de noapte cu o asemenea arătare cu fața plină de păr, ochi negri și vicleni, înveșmântată în mantie țesută cu fire argintii și aurii, mitră cu pietre semiprețioase și un felinar agățat de o cârjă arhierească, apărând din largul mării și din întunecimea sinistră a nopții într-o barcă cu motor, însoțită de un popă speriat și scafandri cauciucați… este, într-adevăr o imagine ce te îndeamnă la iubire, smerenie și credință!… Ei, și dacă arătarea începe să și vorbească cu o voce tremolată și enervantă, simți nevoia grabnică și lăuntrică să te spovedești!…

Eugen Tănăsescu, purtătorul său de vorbe, tresaltă în apărarea șefului său și gângurește grotesc: „Gestul are un caracter simbolic: apostolul Andrei, pescar de meserie, despre care se spune că a creștinat aceste ținuturi, a sosit în Dobrogea pe mare“.

Tănăsescule -„preot-jurnalist-inginer-și-persoană publică“, zi așa: „Să mi se usuce mâna cu care mă crucesc și să crape fierea-n mine că există dovezi!“

Să refacem traseul acestei Lumini: la ora 18:30 a sosit cu avionul la Otopeni. Să zicem că, la aeroport, Lumina a fost așteptată de preoți ai Arhiepiscopiei Tomisului, care au preluat Lumina Sfântă și au adus-o la Constanța. Aici, alți preoți au dus-o undeva în portul Tomis, unde creștinul „Mache“-cel-cu-angajament-la-Securitate s-a deplasat ca să o preia și, apoi, să se îmbarce la bordul bărcii pneumatice, după care barca-a deplasat spre faleza Cazinoului spre desantare la obiectivul prestabilit.

De aici, cortegiul iluminat a purces la defilare pe faleza aferentă Cazinoului și s-a oprit în micul parc arheologic alipit Catedralei. Spațiul este acoperit de șanțuri, ziduri și alte relicve arheologice și contemporane (peturi, gunoaie, ierburi, crengi tablițe explicative de pe vremea prim-secretarului Vasile Vâlcu al P.C.R., etc.) și aparține Ministerului Culturii, dar de el își bate joc Arhiepiscopia Tomisului (de ce nu este luminat cu reflectoare în timpul nopții?).

Având binecuvântarea lui „Rambo“ de Constanța, „fiii săi duhovnicești“ au pătruns în perimetrul sitului arheologic de conservare (nu e prima dată!) și au făcut ceea ce au știut mai bine: au călcat în picioare spațiul verde,  s-au urcat pe zidurile de incintă, au abandonat gunoaie etc.

Întrebări pentru netrebnic:

Comentează pe Facebook