Motto: „Unii oameni produc fericire oriunde, alții când pleacă.” (Oscar Wilde)
Pentru că, printre altele, în România primează prostia, analfabetismul funcțional, plagiatul, hoția, corupția, ticăloșia, impostura și escrocheria, toate cu susținere politică, numita Anamaria Ciobotaru - profesor de limba română, doctor-agramat în Filologie, escroacă și impostoare - este încă director al Colegiului Pedagogic Național „Constantin Brătescu” din Constanța.
Faptul că APV-istul pensionar (cu pensie specială) Vergil Chițac (P.N.L. Constanța) s-a afișat public cu agramata, arată că el a vrut să-și impresioneze electoratul cu, vezi, Doamne!, apropierea sa față de învățământul local (era în campanie electorală), iar individa își joacă pervers și interesat toate șansele de a rămâne pe funcție, indiferent ce grupare politică se succede la conducerea orașului. Așa se explică de ce zace în fotoliul de director de mai bine de 14 ani, deși (in)competențele sale manageriale fie nu au existat niciodată, fie sunt epuizate și depășite… de peste 14 ani.
Recent, pe adresa redacției, am primit o scrisoare din partea unor părinți ai unor elevi din clasa a IV-a de la Colegiul Pedagogic din Constanța.
Redăm mai jos fragmente din conținutul epistolei:
„Suntem foarte mulțumiți de felul în care Doamna învățătoare le predă copiilor noștri”
„Nu toți părinții sunt de acord cu acest sistem online”…
„Suntem revoltați”
Cine sunt teroriștii
Învățătoarea Coralia Stan se află în spatele reclamanților și îi instigă pe părinți împotriva învățătoarei
Directoarea Colegiului – și ea complice cu reclamangiii?
***
Scrisoarea părinților revoltați are anexată și reclamația postată de numitul Bogdan Onoaie pe grupul WhatsApp al clasei, în numele altor părinți.
Toate pornirile demente de ură și dorințele de răzbunare împotriva învățătoarei, precum și dezintegrarea morală și profesională a acesteia, așa cum rezultă din scrisoare, sunt motivate, scriu ipochimenii, în contrast flagrant cu realitatea, de faptul că „Doamna învățătoare (…) nu predă lecții online copiilor, ci doar le trimite exerciții în timpul orelor și teme pentru acasă. (…).”
Câteva observații se justifică a fi făcute, pentru ca cititorul să înțeleagă corect CINE sunt derbedeii care se pretează la terorizarea și defăimarea unui cadru didactic:
● Textul este agramat, abundând în erori elementare de gramatică, ceea ce dovedește stadiul pregătirii/ educației reclamanților.
● Niciuna dintre acuzațiile aduse învățătoarei nu este susținută de vreo probă (înscrisuri, înregistrări audio/ video, fotografii, declarații de martori, etc), ci se rezumă la o înșiruire de fapte/ bârfe imaginare.
● Întreaga scrisoare conține acuzații delirante, aberante, ridicole, de-a dreptul jignitoare/ defăimătoare, emanate parcă din creierul unuia ce pare mai degrabă el bolnav mintal.
Halucinant! Teroriștii pun diagnostice și aduc jigniri grave la adresa învățătoarei
„(…) Nu suntem experți (pe pagina sa de facebook, numitul Onoaie Bogdan pretinde că a studiat Psihologia la Facultatea de Sociologie-Psihologie, fără a preciza care anume!!!), dar se vede de la distanță că are anumite tulburări de personalitate de tipul anxietății generalizate[3], depresiei[4] și de tipul paranoid[5]. Chiar ne întrebăm cum a trecut testul psihologic. (…).”
Ce vrea gașca de neisprăviți
La fel ca întregul conținut al reclamației, finalul acesteia este halucinant și dovedește nu numai ura, patima și dorința de răzbunare a semnatarilor, dar și precaritatea caracterului și gândirii celor care se pretind apărătorii „dreptului la educație al copilului, specificat în constituție”.
Sugerăm cititorului să analizeze cu atenție, punctual și obiectiv, cererile teroriștilor psihici:
***
Cine este Bogdan Onoaie
Numitul Bogdan Onoaie, 45 de ani, este (conform paginii sale de pe facebook) absolvent al Liceului de Marină NAVROM din Constanța, cu masterat în Marketing și Comunicare în Afaceri la A.S.E. București și studii de Psihologie la o Facultate de Sociologie și Psihologie… neprecizată. Entitatea poate fi caracterizată nu numai după modul agramat în care este redactată reclamația, acuzațiile scandaloase, calomnioase și revoltătoare pe care le aduce victimei, așteptărilor pe care le are în urma cererilor sale (absurde, prostești, ilare), dar și din imaginea alăturată (captură facebook), în care, după cum se vede, se prezintă tatuat cu un păianjen, probabil destul de radioactiv ca să devină aidoma personajului fictiv din benzile desenate și filmele artistice.
Posibil ca el să fi sperat că doar așa ar putea fi capabil să atragă atenția celor din jur, devenind – precum toamna din baladă – zâna melopeelor, spaima florilor şi doamna cucurbitaceelor… sub simbolul arahnidelor și nevertebratelor.
Cine este Coralia Stan
Individa este profesor de limba și literatura română în cadrul Colegiului Pedagogic Constanța, apropiată/ protejată a escroacei și impostoarei Anamaria Ciobotaru.
Din luna octombrie 2017, numita are calitatea de pârât în dosarul nr. 12688/ P/ 2017 (nefinalizat nici până la data prezentă!) de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Constanța (vezi detalii aici), fiind acuzată de falsificarea notelor în catalogul unei clase. Cercetarea penală se efectuează sub aspectul săvârșirii infracțiunilor prevăzute de art. 297 – Cod penal. (foto: facebook).
Cine este Anamaria Ciobotaru
Capul răutăților și al dezastrului din Colegiul Pedagogic, factor perturbator al relațiilor dintre cadrele didactice, (i)responsabilă de halul în care a ajuns stabilimentul, dar și un element dintre cele multe care care a contribuit din plin la decăderea învățământului local, este numita Anamaria Ciobotaru, director (prin delegare!) al instituției, profesor de limba română, doctoriță agramată în Filologie, escroacă și impostoare, așa cum rezultă din sentința nr. 105/ 28 ianuarie 2019 a Curții de Apel Constanța (vezi detalii aici).
În acest context nu trebuie omisă complicitatea Ministerului Educației, Inspectoratului Școlar și Primăriei Constanța, care continuă să o mențină în funcție (de peste 14 ani!), pe această individă agramată, superficială, incompetentă, iresponsabilă, escroacă, impostoare, toxică. (foto: facebook).
P.S. – conform surselor noastre, reclamația ar fi ajuns, spre analiză și decizie, pe masa membrilor Consiliului de Administrație al Colegiului, aflat sub președinția… Anamariei Ciobotaru (într-o majoritate covârșitoare, aceștia sunt „aleși pe sprânceană” după chipul și asemănarea acesteia, loiali și slugarnici escroacei și impostoarei… din capul mesei. Vor permite membrii Consiliului terfelirea unui om, cadru didactic și coleg de breaslă? Care va fi reacția victimei față de acuzațiile ordinare ale grupării teroriste? Nu cunoaștem (deocamdată!) urmarea, dar avem în vedere evoluția cazului și modul său de rezolvare.
[1] Dreptul la imagine (vezi aici: „Dreptul la propria imagine din perspectiva componentei sale patrimoniale”) – este o componentă a dreptului la respectarea vieții private, reglementat de art. 8 din Convenție, care are ca scop protejarea identității persoanei, a sferei vieții sale intime, a relațiilor sale personale, a libertății sexuale.
Dreptul la propria imagine este un drept al personalității, un drept primordial pentru fiecare de a sustrage altuia reprezentarea persoanei sale. Această facultate a persoanei de a cenzura folosința imaginii sale se fundamentează pe autonomia individuală; ea protejează persoana în libertatea și intimitatea sa și uneori chiar în securitatea sa (vezi aici). De asemenea, Noul Cod civil reglementează dreptul la viață privată prin art. 71 și 74 – Cod civil și distinct prin art. 73 – Cod civil, dreptul la propria imagine.
[2] Legea educației naționale nr. 1/ 2011, Secțiunea a 9-a – Dreptul la securitate al personalului didactic, Art. 272 – (1) Cadrele didactice nu pot fi perturbate în timpul desfășurării activității didactice de nicio autoritate școlară sau publică. (3) Înregistrarea prin orice procedee a activității didactice poate fi făcută numai cu acordul celui care o conduce. (4) Multiplicarea, sub orice formă, a înregistrărilor activității didactice de către elevi sau de către alte persoane este permisă numai cu acordul cadrului didactic respectiv. (5) Înregistrarea prin orice procedee a activităților desfășurate în spațiile școlare este permisă numai cu acordul personalului de conducere, cu excepția celor de la alin. (3).
[3] Anxietatea generalizată se referă la îngrijorări excesive şi incontrolabile privind evenimente de viată cotidiene, chiar dacă nu există sau există doar puţine motive pentru îngrijorare. Aceasta apare la 5-9% din populaţie, iar incidenţa este de două ori mai mare la femei decât la bărbaţi. Anxietatea generalizată debutează de regulă în adolescenţă sau la începutul vârstei adulte. Desigur, toată lumea îşi face griji, la un moment dat, în privinţa sănătăţii, banilor şi problemelor de familie sau altor lucruri. Aceste îngrijorări, deşi ne produc o stare neplăcută de anxietate, ne pot ajuta să căutăm şi să găsim soluţii pentru problemele pe care le întâmpinăm. Persoanele cu anxietate generalizată sunt însă extrem de îngrijorate vizavi de mai multe aspecte ale vieţii, adesea resimţind anxietate crescută faţă de pericole nerealiste, evenimente care au o probabilitate foarte mică de apariţie sau care nu pot fi niciodată controlate de acţiunile unui om (ex. catastrofe naturale, criza financiară etc.). Aceste persoane întâmpină dificultăţi mari în îndeplinirea sarcinilor de la locul de muncă şi acasă sau le este greu să se bucure de viață și de relațiile cu ceilalți. (vezi aici).
[5] Paranoia – boală psihică manifestată prin lipsă de logică în gândire, idei delirante fixe (de grandoare, de persecuție, de gelozie etc.), susceptibilitate și orgoliu exagerat, neîncredere, falsitate a judecății, prin mania persecuției, uneori și prin halucinații. (vezi aici).