De Actualitate
Masacru în zori: torpilarea navei STRUMA – cea mai mare tragedie din Marea Neagră
În ziua de 24 februarie 1942, nava „Struma“, ex-„Macedonia“ (pavilion: Panama, navă de cabotaj din fier, cu dublu-fund şi 12 celule, patru parapeţi etanşi,...
Cargoul „Medy“ nu a fost scufundat intenţionat!
La data de 01 septembrie 2010, cargoul „Medy“ (pavilion: Turcia, IMO: 7711660, armator: „Mehtap Denizcilik“, Asigurator: Certasig S.A.,comandant: Ghiural Turk, 4.100 tdw., 5.089 trb.,...
Enigmă neelucidată: dispariția comandantului Liviu-Iulian Iliescu de la bordul navei „Morning Cloud“
Evenimentul a avut loc la data de 23 mai 2008, când Liviu-Iulian Iliescu, 48 ani, comandantul vrachierului „Morning Cloud“, ex-„Panamax Neptune“ (pavilion: Liberia, IMO:...
Trei marinari români au dispărut în Triunghiul Bermudelor
Tragedia a avut loc în noaptea de 23/ 24 martie 2000, când mineralierul „Leader L” (pavilion: Panama, IMO: 7613076, echipaj: 31 membri, 62.322 tdw.,...
„Săbăreni“ – cargoul dispărut, cu tot cu marfă, din portul spaniol Ceuta!
În luna decembrie 1980 au fost finalizate lucrările la cargoul „Săbăreni“ (pavilion: România, IMO: 7942518, indicativ: YQKC, port de înregistrare: Galaţi, 4.620 tdw., 3.374...
Catastrofa mineralierului „Comăneşti“. „Nava s-a rupt în două și vedeam cum prova se prăbușea...
După ce a fost lansat la apă la data de 12 iulie 1988, după 10 luni, în luna mai 1989, în Șantierul Naval Constanța...
Catastrofa navei de pasageri „Olteniţa“: incendiată, scufundată, abandonată
La data de 02 octombrie 2005, nava fluvială de pasageri „Olteniţa“ (pavilion: România, comandant: Gheorghe Palangeanu, echipaj: 42 membri, capacitate transport: 144 pasageri, armator:...
Scufundarea cargoului „Corona Z“ și moartea unui comandant de navă
În ziua de 15 iulie 2005, Lucian-Mihaiu Hava, 63 ani, căpitan de lungă cursă, comandantul cargoului „Corona Z“, ex-„Syon Park“ (pavilion: Panama, IMO: 7368059,...